در هفته جاری
گازوییل که دیگر پای ثابت کشفیات است و بسیاری با این پرونده در راهروهای اداره تعزیرات و اداره پلیس درگیرو دار کارهای اداری هستند. اختلاف قیمت حدود 3000 تومان هر لیتر گازوییل در اینسو و آنسوی مرز خیلی ها را به این کار وادار کرده، چه از سر زیاده خواهی و چه جبر زندگی.
کد خبر: ۳۴۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ 14 December 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان رئیس شعبه ویژه بهداشتی تعزیرات حکومتی مرکز استان گفت: انبار پخش مواد غذایی در حاشیه شهر زاهدان درحالی که به صورت مخفیانه فعالیت می کرد با گزارش های مردمی شناسایی شد

موسی تنهای جهانتیغ افزود : در همین راستا طی گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همرایی بازرسان صنعت، معدن و تجارت و مرکز بهداشت و با مشارکت نیروی انتظامی مقادیر قابل توجهی کالای غیرقابل مصرف به میزان تقریبی یک تن از این انبار کشف و پرونده متشکله جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

در خبر دیگر مطلع شدیم مأمورین مدیریت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بازرسی از یک دستگاه تریلی تعداد 4 حلقه لاستیک خودرو به ظن قاچاق کشف نمودند.

در همین راستا و با رأی شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار تخلف محرز دانسته شد و متخلف به میزان 42 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط لاستیک های مکشوفه محکوم شد.
به گزارش تابناک در خبر دیگر رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان سراوان اعلام نمود: مأمورین انتظامی شهرستان سراوان در حین انجام مأموریت محوله در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو مشکوک و در بازرسی از آن مقدار 9500 لیتر سوخت از نوع نفتگاز کشف و پرونده را جهت رسیدگی به تعزیرات ارسال نمودند

موسی عباسزاده محمودی افزود : با تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی سراوان اقدامات مربوط به رسیدگی آغاز شد که شعبه رسیدگی کننده با توجه به اقرار متهم و محرز بودن تخلف انتسابی اقدام به صدور رأی مبنی بر محکومیت متخلف به میزان 128 میلیون ریال و ضبط سوخت های مکشوفه و تحویل به شرکت پخش فراورده های نفتی صادر نمود.

 



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار