فجر کماکان در قعر/ چمران لارستان صدرنشین به مصاف تیم رده سوم می رود/ نماینده شیراز در لیگ برتر والیبال بانوان به میدان می رود/ بانوان قشقایی در لیگ برتر فوتبال به میدان می روند
کد خبر: ۳۴۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶ 14 December 2016
فجر کماکان در قعر
تابناک فارس:تیم فجرسپاسی در دیداری خانگی مقابل آلومینیوم اراک قرار گرفت و در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
تیم فجرسپاسی از 4 دیدار گذشته خود صاحب 8 امتیاز شده است.
فجر در رده یکی مانده به آخر است.
 
چمران لارستان صدرنشین به مصاف تیم رده سوم می رود
 از سری رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور تیم ذوب‌آهن اصفهان میزبان تیم قدرتمند و صدرنشین شهید چمران لارستان است.
هفته ششم از سری رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور جمعه هفته جاری سه بازی برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین بازی این هفته ذوب‌آهن اصفهان میزبان تیم صدرنشین شهید چمران لارستان خواهد بود.
تیم شهید چمران لارستان توانسته از پنج بازی اخیر خود در برابر تمام رقبای خود به پیروزی برسد و بدون تحمل حتی یک شکست با روحیه‌ای مضاعف در برابر تیم رده سومی ذوب‌آهن
اصفهان به میدان می‌رود.
 
نماینده شیراز در لیگ برتر والیبال بانوان به میدان می رود
لیگ برتر والیبال بانوان، پس از 2 هفته تعطیلی به دلیل تمرین ملی‌پوشان، فردا با برگزاری 3 دیدار ادامه پیدا می‌کند. دو تیم پارس شیراز و شهرداری تبریز این هفته از ساعت 11 در شیراز با یکدیگر دیدار خواهند کرد.
 
بانوان قشقایی در لیگ برتر فوتبال به میدان می روند
دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان فردا با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین بازی هفته آینده‌سازان میهن نجف‌آباد به مصاف قشقایی شیراز می‌رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار