فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری فردی که با جعل عنوان، خود را مامور کمیته امداد معرفی و از شهروندان اخاذی می کرد و نیز دستگیری سارق کفش از مجتمع های مسکونی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۴۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 15 December 2016
فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری فردی که با جعل عنوان، خود را مامور کمیته امداد معرفی و از شهروندان اخاذی می کرد و نیز دستگیری سارق کفش از مجتمع های مسکونی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدعلی عسگری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: درپی شکایت های مکرر برخی شهروندان گنبدکاووس مبنی بر اخاذی فردی که خود را مامور کمیته امداد معرفی می کند، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی انتظامی قرار گرفت.
وی گفت: براساس تحقیقات به عمل آمده از 10 مالباخته که توسط جاعل مامورنما مورد اخاذی قرار گرفته بود، این فرد شناسایی و هنگامی که با خودروی شخصی درسطح شهر تردد می کرد، دستگیر شد.
سرهنگ عسگری اضافه کرد: در بازرسی از خودروی این جاعل مامور نما، تعدادی سر برگ ادارات و کپی مدارک اشخاص و چهار دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و ضبط گردید. 
وی تصریح کرد: این مامور قلابی که از مالباختگان بین 300 تا 500 هزار ریال اخاذی و به بزه خود نیز اعتراف کرد، با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.
فرمانده انتظامی گنبدکاووس همچنین از دستگیری سارقی 32 ساله که اقدام به سرقت کفش از اماکن عمومی و مجتمع های مسکونی این شهر می کرد، خبر داد و گفت: درپی شکایت برخی ساکنان مجتمع های مسکونی گنبدکاووس مبنی بر سرقت کفش هایشان، موضوع در دستور کار پلیش آگاهی انتظامی قرار گرفت.
سرهنگ عسگری افزود: ماموران آگاهی با بررسی برخی دوربین های مدار بسته اماکن عمومی و مجتمع های مسکونی، این سارق را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند. 
وی بابیان اینکه ماموران پلیس آگاهی روز گذشته این فرد را هنگام سرقت دستگیر و سپس به آگاهی منتقل کردند، گفت: این فرد در مواجهه با مستندات ارائه شده ضمن قبول بزه خود به 51 فقره سرقت کفش و سرقت یک دستگاه دو چرخه از اماکن عمومی و مجتمع های مسکونی در گنبدکاووس اعتراف کرد.
سرهنگ عسگری اضافه کرد: این سارق هدف از این سرقت ها را تامین هزینه اعتیاد خود عنوان کرد.
وی از تحویل این سارق به مرجع قضایی خبر داد و تصریح کرد: این سارق دو همدست نیز دارد که دستگیری آنان در دستور کار پلیس قرار دارد.
فرمانده انتظامی گنبدکاووس همچنین از شهروندانی که در مجتمع های مسکونی زندگی می کنند، درخواست کرد، ضمن رعایت نکات ایمنی، برای افزایش ضریب امنیت، نسبت به نصب دوربین های مداربسته اقدام نمایند.
شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار