به همت حوزه هنری استان قم برگزار شد
بیست و یکمین محفل طنزپزدازان استان قم در سالن سوره حوزه هنری استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰ 18 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، طنزپردازان و علاقه‌مندان به طنز در سالن سوره حوزه هنری استان قم دور هم جمع شدند تا بیست و یکمین محفل قمپز را برگزار کنند. مهمان این محفل «روح‌الله احمدی» طنزپرداز شناخته شده و مجری آن دکتر «عباس احمدی» مسؤول دفتر طنز حوزه هنری قم بود. آثاری که از بلندگوی قمپز شنیده شد، اغلب موضوع دانشجو و دانشگاه، برجام، تروریسم و مشکلات و معضلات اجتماعی داشتند.

سید جواد میرصفی، علیرضا محمدی، فاطمه کیمیا، سید جواد یثربی، سمیه یثربی، محمدحسین علیان، مهین صفاری، سید محمدحسینی، ملیحه رجایی، احمد گلپر، علیرضا محمدی، حسن بشتاب و علی بهاری طنزپردازانی بودند که آثار خود را برای حاضران قرائت کردند. عطرین حق‌دوست نیز اخوانی‌ها را که جمعی از طنزپردازان قمی برای مهمان قمپز سروده بودند، خواند.

همچنین جمعی از اعضای هیأت تحریریه نشریه طنز «راه راه» مهمان قمپز بیست و یکم بودند که از این جمع محمدرضا شهبازی سردبیر این نشریه پشت تریبون قمپز حاضر شد و اثرش را ارائه کرد.

از دیگر حاضران در این محفل علیرضا طباطبایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم بود که قول حمایت مجموعه مدیریتی‌اش از برگزاری سومین دوره‌ جشنواره طنز سوهان روح را به حاضران دارد.

 در پایان محفل نیز اثر علی بهاری با موضوع تروریسم با اکثریت آرای حاضران به عنوان اثر برگزیده‌ قمپز بیست و یکم معرفی شد، شرکت‌کنندگان در قمپز بیست و یکم علاوه بر لبخند کامشان با لبو نیز شیرین شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار