مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم از حفر 900 چاه جذبی در بافت فرسوده قم در یک سال گذشته برای جمع‌آوری آب‌های سطحی خبر داد.
کد خبر: ۳۴۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 18 December 2016
به گزارش تابناک قم، سیدمحسن میرهادی درباره خبر سقوط یک موتورسوار در چاه فاضلاب حفر شده در خیابان مرصاد قم، اظهار کرد: بعد از دیدن این عکس پیگیری‌ها صورت گرفت و تحقیقات محلی انجام شد. اهالی محل اظهار داشتند چنین اتفاقی نیفتاده است و این‌که این عکس مربوطه به کدام منطقه بوده و به چه صورت منتشر شده جای سؤال دارد. 

مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به این‌که این مسیر برای آب و فاضلاب حفاری شده است، افزود: قسمت‌هایی که شهرداری بحث حفر چاه‌های جذبی را در برنامه داشته باشد، فعالیت‌ها با حفظ شرط ایمن‌سازی و نصب تابلو و علائم و نوارهای ترافیکی و محصور کردن مرز انجام می‌شود.

وی با اشاره به این‌که شهرداری سالانه بر اساس نیاز چاه‌هایی را در مناطق مختلف شهری حفر می‌کند، اضافه کرد: برای مثال امسال با توجه به نیازهای موجود نزدیک به 900 حلقه چاه جذبی در بافت‌های فرسوده قم برای جمع‌آوری آب‌های سطحی حفر شده است.

میرهادی در مورد درپوش و حفاظ چاه‌های حفرشده نیز اظهار کرد: پیمانکار موظف است بعد از حفر چاه، درپوش‌هایی را تعبیه کند که هم از ورود زباله و گرفتگی چاه جلوگیری شود و هم امنیت عبور و مرور مردم حفظ شود.

مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر این‌که ایمنی در حفر این چاه‌ها همیشه اولویت شهرداری بوده است، افزود: مردم با هر مشکلی که در مورد خدمات شهری مواجه شدند می‌توانند به سامانه 137 شهرداری اطلاع دهند تا در بحث فوریت‌های خدمات شهری رسیدگی شده و خدمات بهتر و کامل‌تر به مردم قم ارائه داده شود.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار