به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) زمینه آزادی 30 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی از زندان‌های استان اردبیل فراهم شد.
کد خبر: ۳۴۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶ 18 December 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از ستاد دیه اردبیل، محمد علی قاصدی رئیس کل دادگستری و رئیس هیأت امنای نمایندگی ستاد دیه استان در جلسه بررسی پرونده‌های زندانیان جرایم غیر عمد مالی اظهار داشت: در حال حاضر جمعیت کیفری در زندان‌های استان اردبیل با تلاش‌های دستگاه قضایی و همکاران زندان‌های استان به صورت قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: فعالیت‌های ستاد دیه استان در زمینه فراهم نمودن بستر مناسب برای آزادسازی زندانیان نیازمند آبرومند، آثار بسیار مثبتی را در جامعه داشته است و یکی از راهکارهای اساسی در زمینه کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها تقویت فعالیت ‌های ستاد دیه استان می‌باشد.

یوسف خدادادی معاون رئیس کل دادگستری و نایب رئیس هیأت امنای ستاد دیه استان اردبیل در پایان این جلسه گفت: در دو جلسه اخیر هیأت امنای ستاد دیه استان، پرونده 30 نفر از محکومان مالی جرایم‌ غیرعمد که در زندان‌های استان به سر می‌برند، بررسی شد و خوشبختانه زمینه آزادی این افراد که مبلغ محکومیت آنها بالغ بر 30 میلیارد ریال بود فراهم گردید.

نایب رئیس هیأت امناء ستاد دیه استان اردبیل افزود: از ابتدای سال جاری تعداد 256 فقره پرونده در ستاد دیه استان تشکیل شده است که به تفکیک محکومیت، 54 نفر مهریه، 185 نفر محکومان مالی و 17 نفر نیز ناشی از تصادفات رانندگی و یا حوادث کارگاهی می‌باشند که در زندان‌های استان تحمل حبس می‌نمایند. متاسفانه جرایم مالی در استان رو به افزایش است و برای آزادی این بخش از مددجویان نیازمند کمک‌های مضاعف خیرین استان و ستاد دیه کشور هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار