کد خبر: ۳۴۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 21 December 2016
تابناک گیلان / نیمار، لوئیس سوآرز، گرت بیل و کریستیانو رونالدو در ماه های اخیر قراداد خود را با باشگاه هایشان تمدید کرده اند. رونالدو با حقوق ۴۳۰ هزار یورو در هفته بالاترین دستمزد را در جهان دارد.
 
قرارداد ستاره آرژانتینی بارسلونا با این باشگاه در سال ۲۰۱۸ به پایان می رسد، ولی جوزپ ماریا بارتومئو رییس باشگاه بارسلونا معتقد است که این بازیکن ۲۹ ساله به زودی قرار داد خود را تمدید خواهد کرد و مطابق با جایگاه خود در این ورزش دستمزد خواهد گرفت.
 
بارتومئو در یک نشست خبری گفت:‌ هیچ شکی نیست که دیر یا زود ما قرارداد مسی را تمدید می کنیم.
 
وی افزود: امیدوارم که وی دوران حرفه ای خود را در اینجا سپری کند و بعد از آن مطمئن هستم که او در این باشگاه می ماند. بدون شک وی بهترین بازیکن تاریخ است و ما تلاش خود را برای تمدید قرارداد وی خواهیم کرد.
 
بارتومئو ادامه داد: از نظر من، مسی باید هر سال برنده جایزه توپ طلا شود. وقتی می شنوید که بقیه دنیا در باره وی صحبت می کنند، هیچ شکی در این باره نیست. برای پی بردن به شایستگی های مسی لازم نیست هوادار بارسا باشید. مسی بدون شک بازیکن شماره یک است.
 
وی گفت: مسی بازیکن بارسلونا است. این باشگاه در قلب او جای دارد. من باید با او و مدیر برنامه هایش در سال جدید میلادی صحبت کنم و فکر می کنم که وی متقاعد خواهد شد که اینجا بهترین باشگاه است.
 
رییس باشگاه بارسلونا خاطرنشان کرد: اگر او بهترین بازیکن دنیا است،‌ باید از همه نظر حتی از نظر اقتصادی هم بهترین بازیکن باشد.
 
بارتومئو همچنین در مورد تمایل خود برای ادامه حضور لوئیس انریکه بر روی نیمکت سرمربیگری بارسلونا تاکید کرد.
 
سرمربی بارسلونا از گفت و گو در مورد قرارداد خود که تابستان آینده به پایان می رسد، خودداری کرده است، ولی باشگاه مشتاق ادامه حضور اوست.
 
بارتومئو در این باره گفت: ماه آوریل ( فروردین) ما با سرمربی بارسلونا صحبت خواهیم کرد.
 
عملکرد خوب تیم در زمین بازی مهم ترین مساله در حال حاضر است، ولی ما مایل هستیم که به همکاری با ما ادامه دهد. او سرمربی است که می خواهیم و در ادامه موفقیت های سالهای اخیر به ما کمک می کند.
 
آندرس اینیستا، مارک -آندره تر اشتگن و ایوان راکیتیچ نیز در آستانه تمدید قرارداد در سال ۲۰۱۷ هستند. هر چند بارتومئو در مورد زمان تمدید قراداد این بازیکنان صحبتی نکرد.
 
وی در این باره گفت:‌ موقعیت راکیتچ مانند تراشتگن و اینیستا است. او در سطح خیلی بالایی است و یکی از بازیکنانی است که باید به پرونده او نگاهی بیندازیم، ولی در باره زمان و چگونگی آن چیزی نمی گویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار