تابناک زنجان;
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز مردم در همه جا و همه عرصه ها حضور فعال دارند لذا برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی می‌تواند به وسیله خود مردم و در هر جایی مانند مساجد و حسینیه ها یا هر مکان‌های دیگر برگزار شود.
کد خبر: ۳۴۷۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳ 22 December 2016
با شروع دی ماه خواهی یا نخواهی کم کم حا و هوای نزدیکی به روزهای پیروزی انقلاب احساس می شود و به همین دلیل است که نهاد های متولی و مسئول در این حوزه از هم اکنون برنامه ریزی های لازم برای بزرگداشت این جشن ملی را آغاز نموده اند.

در این رابطه فرمانده سپاه انصار المهدی استان زنجان (عج) روز گذشته در جلسه ستاد دهه فجر استان با اشاره به اهمیت بزرگداشت دهه فجر اظهار داشت: تمام دستگاهها و نهادها بایستی برای برگزاری هر چه باشکوه تر جشن انقلاب برنامه ریزی مناسبی داشته باشندو

سردار جهانبخش کرمی افزود : باید زمینه مناسب ایجاد شود تا همه مردم و ارگان‌ها در برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت داشته باشند.  

وی ادامه داد: امروز مردم در همه جا و همه عرصه ها حضور فعال دارند لذا برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی می‌تواند به وسیله خود مردم و در هر جایی مانند مساجد و حسینیه ها یا هر مکان‌های دیگر برگزار شود.

کرمی تاکید کرد: شکی نیست که مردم صاحب اصلی انقلاب اسلامی  هستند و شهر زنجان نخستین شهری است که بانوان قبل از پیروزی انقلاب علیه رژیم طاغوت قیام کردند و طبعا باید بانوان در برنامه های دهه فجر حضور فعال و پر رنگی داشته باشند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در پایان با اشاره به تقویت روحیه انقلابی‌گری در برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر این است که روحیه انقلابی و  روحیه جهاد و شهادت هر چه بیشتر تقویت شود.

-با تابناک زنجان همراه باشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار