فرماندار اردبیل:
فرماندار شهرستان اردبیل گفت: با اختصاص تسهیلات به صاحبان تاکسی‌های قدیمی و فرسوده در اردبیل این تاکسی‌ها نوسازی می‌شوند.
کد خبر: ۳۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷ 13 May 2015

وی گفت: در سال گذشته نیز در این راستا اقداماتی انجام شده و با ارائه تسهیلات 20 میلیون تومانی به صاحبان تاکسی‌ها قدیمی تعداد 300 تاکسی قدیمی در سطح شهر اردبیل نوسازی شده‌اند تا شاهد رفع مشکلات و مسائل در این حوزه باشیم.

فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: این امر در راستای ارائه خدمات کیفی به مسافران و جلوگیری از آلودگی‌های مختلف زیست‌محیطی انجام شده که امیدواریم امسال نیز بتوانیم به تعداد مورد نظر این تاکسی‌های را نوسازی کنیم.

زنجانی با اشاره به برخی مشکلات در حوزه خدمات‌رسانی به مسافران بیان کرد: برای جلوگیری از این امر باید تاکسی‌های سطح شهر اردبیل ساماندهی شده و از نظر حجم تاکسی‌ها  نیز کرایه مسیر تاکسی‌های خطی مشخص شود تا مشکلات در این حوزه از بین برود.

وی از تصویب بودجه و کرایه پیشنهادی کارشناسی شده سازمان تاکسی‌رانی خبر داد و افزود: برای کاستن از بار ترافیک تاکسی‌ها در هسته مرکزی شهر باید در شهرک‌های تازه تاسیس و حاشیه شهرها تاکسی‌ها اقدام به حمل و نقل مسافر کنند تا این امر در کنار کاستن از بار ترافیک زمینه‌ساز ارائه خدمات بیشتر به ساکنان مناطق باشید.

فرماندار شهرستان اردبیل با اشاره به پرداخت کارتی کرایه اتوبوس و پارکومترها بیان کرد: باید شهرداری اردبیل در تدوین سیستم جامع پرداخت الکترونیک تسریع ایجاد کند تا با اجرای آن تمامی پرداخت‌های خدمات شهری از جمله پرداخت کرایه‌ها به شکل الکترونیکی انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار