رئیس بسیج فرهنگیان کشور اعلام کرد
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: مهمترین وظیفه فرهنگیان تشکیل جبهه‏ ای برای مقابله با هجمه های فرهنگی و جنگ نرم دشمن است.
کد خبر: ۳۴۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 27 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم (ع) شعبانعلی رمضانیان در جمع فرهنگیان بسیجی شهرستان لردگان،‌ اظهار کرد: فرهنگیان امروز میدان دار مقابله با هجمه فرهنگی و جنگ نرم دشمن هستند و مهمترین وظیفه آنان اتحاد و همدلی و تشکیل جبهه مقابله با تهدیدات نرم دشمن است.
مسئول بسیج فرهنگیان کشور تاکید کرد: همه باید عزم خود را جزم کنند و در مقابله با دسیسه های دشمنان ایستادگی کرده تا در سایه رهنمود های روشنگرانه و الهام بخش مقام معظم رهبری پیروز میدان باشیم.
وی بیان کرد: امروز عرصه تعلیم و تربیت عقب‌تر از آرمان‌ها و انتظارات مد نظر انقلاب اسلامی است و اگر می‌خواهیم به اهداف انقلاب اسلامی دست یابیم باید اجازه ندهیم دشمنان اسلام ، نقشه و طرح تعلیم و تربیت کشورهای بیگانه را به کشور ما صادر کنند و باید خودمان نقشه راه خودمان را طراحی، برنامه ریزی و به اجرا بگذاریم.
وی، با جبهه گرفتن در مقابل دشمن به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: حضرت آقا فرمودند؛‌ در مقابل این دشمنی ها باید جبهه بوجود آید و باید همه عناصر انقلاب گردهم آیند و توانایی های خود را کنار هم قرار دهند تا این جبهه منسجم شکل بگیرد.
رمضانیان اظهار کرد: اگر این توانمندی ها باهم هماهنگ شود و روی مسائل و موضوعات متمرکز شویم دستاورد ما متفاوت خواهد بود.
وی چاره اندیشی برای این نقص را ارتباط مستمر جریان های فعال دانست و بیان داشت: اگر بتوانیم مجموعه ها را باهم مرتبط کنیم و گرو ها را با هم پیوند بزنیم تا از توانمندی ها استفاده شود و تقسیم کار ایجاد شود، در عرصه جنگ نرم هم مثل سایر عرصه ها موفق خواهیم بود.
این مقام مسئول در پایان افزود: اگر این اتفاق نیفتد نمی توانیم جبهه جنگ نرم را مدیریت کنیم ، در جنگ 8 ساله،مردم وارد میدان شدند اما در جبهه فرهنگی، نه خود ما احاطه و اشراف و تمرکز داریم نه اینکه توانسته ایم نیروها را مدیریت کنیم و در جبهه جنگ نرم به کار بگیریم.
شهرستان لردگان در 160کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار