عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: 9 دی اثبات هوشیاری سیاسی ملت ایران و پیوند عمیق میان ملت و رهبری بود.
کد خبر: ۳۵۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 28 December 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد آشوری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاریخ نشان می‌دهد که دشمنان ملت ایران همواره به دنبال توطئه و دسیسه‌چینی بوده‌اند و دست‌های نهان و آشکار آنان در موضوعات و مسائل مختلف بخصوص در آن جایی که حقوقی از ملت ایران مورد اجحاف قرار گرفته و یا حقی از ایران تضییع شده، در جریان بوده تا حرکت عمومی ملت ایران را در منطقه دچار توقف و یا کند کنند.
 
وی افزود: 9 دی برگی درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی است که بر توطئه بزرگ دشمنان ملت ایران پایان داد و جلوه‌گر پیوند عمیق میان مردم با رهبری شد به طوری که آثار این حضور حماسی مردم در سال‌های بعد از آن نیز تأثیر خود را به جای گذارد.
 
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هوشیاری سیاسی و دینی ملت ایران همواره مهم‌ترین عامل برای پیشرفت و توسعه کشور بوده است، اضافه کرد: حرکت بر مدار رهبری در جامعه اسلامی یک ضرورت برای جلوگیری از انحراف در جهان پرهیاهوی امروز است.
 
آشوری تأکید کرد: حماسه 9 دی متعلق به همه ملت ایران است و گرامیداشت آن نیز گرامیداشت عظمت، عزت و اقتدار ملت بزرگی است که با افتخار در راه ارزش‌ها و آرمان‌های خویش استوارانه ایستاده است.
 
وی پاسداشت این بصیرت فراگیر در میان ملت ایران را خدمت صادقانه و پرهیز از روحیه اشرافی‌گری دانست و گفت: پایبندی به ارزش‌های انقلابی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی یک اصل برای تداوم اقتدار، آرامش و امنیت کشور است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار