امام جمعه زابل گفت: مردم در حماسه 9 دی با پشتیبانی قاطع خود از ولایت، پاسخ تمام یاوگویان را به خوبی دادند.
کد خبر: ۳۵۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶ 29 December 2016

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام علی اکبر کیخا ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در مصلی المهدی (عج)زابل، اظهار کرد: این جلسات یوم‌الله 9 دی که روز بصیرت و روز میثاق امت با ولایت است را زنده می‌کند.

امام جمعه زابل افزود: در حماسه 9 دی، مردم با پشتیبانی محکم و قاطع و باشکوه از ولایت فقیه، فتنه 88 را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه این مردم همان مردمی هستند که انقلاب را به پیروزی رسانده و هشت سال دوران دفاع مقدس را مدیریت کردند، افزود: دشمنان، آمریکا و استکبار بیکار نمی‌نشینند و تلاش و هزینه می‌کنند تا اداره مردم را سست کرده و آنها را از مسیر ارزش‌هایشان منحرف کنند.

امام جمعه زابل با بیان اینکه جدال بین جبهه حق و باطل همیشه ادامه داشته است، گفت: در این مسیر شهدای زیادی تقدیم شده است.

وی اضافه کرد: امروز یهود دشمن درجه یک اسلام شده است، تفکر استکبار جهانی بر پایه یهود است و چشم دیدن اعتلای اسلام را ندارد.

کیخا با بیان اینکه استکبار تلاش می‌کند چهره واقعی اسلام را وارونه جلوه دهد، افزود: ترویج اسلام آمریکایی که داعش نماد آن است یکی از اهداف آمریکا است.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی در حماسه 9 دی بصیرت خود را در مقابل دشمنان به نمایش گذاشته و خواص را شرمنده و مایوس کردند.

امام جمعه زابل گفت: حماسه 9 دی یک اخطار بزرگ به خواص است که ولایتمدار و تابع فرمایشات و رهنمودهای ولی فقیه باشند.

وی بیان کرد: جرقه‌های اولیه فتنه 88 توسط افرادی زده شد که اهل هوای نفس بودند و با استکبار جهانی فتنه‌ای ایجاد کردند که هشت ماه ایران اسلامی را گرفتار کرد اما در نهایت مردم در حماسه 9 دی با ورود در صحنه و نمایش پشتیبانی قاطع خود از ولایت، پاسخ تمام یاوگویان را دادند.

انتهای پیام/3139/ر30/


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار