دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل گفت: مسئولان به اسم آزادی نگویند فعالیت همه در دانشگاه آزاد است، آیا جریاناتی که سابقه در فتنه و مسموم سازی عقاید دانشجویان را دارند ورودشان به کارخانه انسان سازی کشور جایز است.
کد خبر: ۳۵۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱ 29 December 2016

حسن شهریاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: یوم‌الله 9 دی روز تشییع جنازه فتنه گران و غرب‌زدگان بود و بازماندگان آنها باید از فتنه 88 و حماسه مردم در نهم دی ماه درس بگیرند و مسیر غلط خود را اصلاح کنند.

عضو کمیسیون سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور افزود: مسئولان به اسم آزادی نگویند فعالیت همه در دانشگاه آزاد است، آیا جریاناتی که سابقه در فتنه و مسموم سازی عقاید دانشجویان را دارند ورودشان به کارخانه انسان سازی کشور جایز است؟

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل با اشاره به اینکه کسانی که با کج‌فهمی در فتنه 88 مردود شدند و به اسلام و انقلاب ضربه وارد کردند هنوز هم در صدد فتنه انگیزی و جولان در کشور هستند، گفت: فتنه گران برای حضور در دانشگاه باید از روی جنازه دانشجویان و اساتید انقلابی رد شوند.

وی افزود: حضور پر شور همه اقشار مردم به خصوص دانشجویان در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه نشانگر دشمن شناسی و بصیرت سیاسی مردم ایران و مصداق بارز جمهوریت نظام مقدس اسلامی ما است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار