مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل گفت: بعد از فتنه 88، حماسه 9 دی و حضور باشکوه ملت ایران در پشتیبانی از ولایت فقیه، فتنه‌‌گران را برای رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشت.
کد خبر: ۳۵۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵ 29 December 2016


محمدجواد عمرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زابل اظهار کرد: نهم دی ماه نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است که مردمش نشان دادند در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کردند نه راه را گم می‌کنند و نه ولی فقیه خود را تنها می‌گذارند.

مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل با بیان اینکه بعد از فتنه 88، حماسه 9 دی و حضور باشکوه ملت ایران در پشتیبانی از ولایت فقیه، فتنه‌‌گران را برای رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشت، افزود: این حماسه ثابت کرد همواره باید پشتیبان ولایت فقیه بود تا از گزند فتنه‌های زمان در امان بود.

عضو شورای تبیین مواضع شهرستان زابل ادامه داد: مردم ایران نشان دادند ولایت را که برگرفته از آموزه‌های دینی مکتب شیعی است در برابر هتک حرمت دشمن به اعتقادات دینی تنها نمی‌گذارند و همواره گوش به فرمان ولی خود هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره در طول تاریخ انقلاب از هر فرصتی برای ضربه زدن به ارزش‌هایمان استفاده می‌کنند، گفت: نباید گذاشت که فتنه‌گران در مسؤولیت‌های کشور نقش‌آفرینی کنند، چراکه آنها با اصل نظام جمهوری اسلامی مخالفند و اگر به بدنه نظام نفوذ کنند بازهم ضربه خواهند زد.

 عمرانی بیان کرد: اینکه این روزها و در نزدیکی 9 دی عده از پرچم‌داران حادثه کوی دانشگاه در نامه‌ای به ترامپ خواستار تحریم‌های بیشتر علیه ایران‌ هستند تمام و کمال به مانند کار عده‌ای آقازاده در آن روزها است که از هیچ ظلمی در حق ملت ایران دریغ نکرده‌اند.

مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل افزود: امروز اگرچه از فتنه سال 88 فاصله گرفتیم اما باید فتنه 88 و ابعاد آن برای نسل جوان بازخوانی شود چراکه دشمنان خارجی و مزدوران داخلی می‌خواهند خیانت‌های فتنه گران به فراموشی سپرده شود.

وی گفت: برخی با نفوذ در دانشگاه‌ها می‌خواهند این حماسه عظیم نهم دی به فراموشی سپرده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار