استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: ارائه خدمات به واحدهای تولیدی و صنعتی استان قزوین در هیچ شرایطی به بهانه بدهی نباید متوقف شده و یا قطع شود.
کد خبر: ۳۵۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 05 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، فریدون همتی عصر چهارشنبه به همراه علی پرزحمت، رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی، قاسمی فرماندار بویین زهرا از هفت واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی آراسنج بویین زهرا بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی قرار گرفت.

استاندارقزوین از واحدهای صنعتی تولید لوله های گل خانه ای، واحد تولید کارتن سازی آراسنج و طرح توسعه این واحد تولیدی، انواع ورق الومینومی، واحد تولیدی درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی بازدید کرد.

فریدون همتی در بازدید از شهرک صنعتی آراسنج بوئین زهرا اظهارداشت: رونق تولید و تقویت بخش اقتصادی کشور از اولویت های اساسی دولت و نظام است از این رو مدیران باید برای تحقق این هدف مهم به شکل جهادی بکوشند.

استاندار بیان کرد: با مدیر و کارشناسان هر دستگاه اجرایی، خدمات رسان و بانکها که نسبت به تقویت بخش تولید بی تفاوت بوده و در رسیدگی به واحدهای تولیدی تلاش نکنند قاطعانه برخورد می کنیم.

وی افزود: مدیران باید خود را با سیاست های دولت به منظور حمایت از تولید هماهنگ کرده در غیر این صورت برای اصلاح این روند اقدام می کنیم.

همتی تصریح کرد:در این زمینه نشست هایی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه و خدمات رسان وصاحبان واحدهای تولیدی مشکل دار برگزار می شود تا خسارت های احتمالی به بخش تولید کاهش یابد.

استاندار قزوین یادآورشد: همه مدیران و کارشناسان دستگاه ها باید شرایط تولید و فعالان این بخش را درک کنند و همراهی لازم را برای حل مشکلات داشته باشند.

همتی گفت: برای رونق تولید باید همه دست به دست هم دهیم تا اقتصاد شکوفا شود و فضای کسب و کار بهبود یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار