رییس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه با تاکید براینکه نخبگان باید به جایگاه واقعی خود در اجتماع برسند، افزود: نخبه شناسی، نخبه پرری و نخبه گماری باید در عمل به اثبات برسد و نباید تنها به گفته و وعده منتهی شود.
کد خبر: ۳۵۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 07 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،مریم اسلام پناه روز شنبه با اشاره به اینکه نباید برای توانمندسازی نخبگان کوتاهی کنیم گفت: مقام معظم رهبری بارها بر حمایت همه جانبه از نخبگان تاکید کرده اند که باید این هدف به خوبی در استان محقق شود.
وی با بیان اینکه نخبگان نیازمند هم افزایی همه جانبه با مسوولان، ادارات اجرایی و صنایع هستند، گفت: اگر می خواهیم به اقتصاد مقاومتی رسیده و به تولید داخلی تکیه کنیم نباید استعداد و ایده نخبگان را نادیده بگیریم.
اسلام پناه، به برگزاری جلساتی با مراکزعلمی و سازمان های مربوطه در راستای حمایت از نخبگان استان اشاره کرد و گفت: نباید به راحتی از کوچکترین استعداد و ایده نخبگان بگذریم چرا که ممکن است در صورت اندکی توجه این ایده ها به تولیدات بزرگ تجاری تبدیل شود و برای قشر وسیعی از جوانان استان اشتغال زایی کند.
رییس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه، به توجه ویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در راستای حمایت از نخبگان اشاره کرد و افزود: برقراری ارتباط دوسویه بین نخبگان با صنایع انگیزه ماندگاری این قشر فرهیخته در استان را چند برابر می کند.
وی یادآور شد، بنیاد نخبگان برای حمایت از استعدادهای برتر استان کوتاهی نمی کند و اکنون بیش از 300 نفر زیرپوشش این بنیاد در استان هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار