رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی قم:
رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی قم گفت: پیش بینی می‌شود که طی روزهای آتی هوای استان صاف و پایدار باشد.
کد خبر: ۳۵۶۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 08 January 2017
به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی با اشاره به آب و هوای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز هوای استان صاف همراه با وزش باد ملایم خواهد بود، صبح امروز غبار صبحگاهی را در استان داشتیم و بیشترین و کمترین دمای استان قم امروز 12 درجه و 4- درجه پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز وزش باد در استان قم با جهت شرقی و سرعتی بین 15 تا 30 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، فردا هم هوای استان صاف همراه با باد ملایم و غبار صبحگاهی پیش بینی می‌شود و حداکثر و حداقل دمای استان قم فردا به 10 درجه و 4- درجه می‌رسد.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم افزود: فردا وزش باد در استان جهت شرقی دارد و سرعت آن بین 15 تا 30 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. روز سه شنبه هم هوای استان قم صاف تا قسمتی ابری پیش بینی شده است، در این روز بیشترین و کمترین دمای استان 13 درجه و 2- درجه خواهد بود.

قاضی با اشاره به وزش باد در استان قم اظهار کرد: روز سه شنبه وزش باد در استان آرام و با جهت شرقی پیش بینی می‌شود، در آن روز سرعت باد بین 15 تا 30 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، در صبح روز سه شنبه هم شاهد غبارآلودگی صبحگاهی در استان قم هستیم.

وی ادامه داد: طی روزهای آتی دمای استان قم ابتدا روند کاهش و در ادامه روند افزایشی خواهد داشت. پیش بینی می‌شود که در این مدت هوای استان صاف و پایدار باشد، همچنین طی روزهای آتی صبح امکان افزایش آلاینده‌های جوی در شهر قم وجود خواهد داشت.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم افزود: طی هفته جاری بارش باران را در استان و کشور نخواهیم داشت، به صورت کلی این هفته جو در کشور آرام است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت اخیر منطقه جمکران با 13 درجه گرمترین نقطه استان قم و شهر قم با 5- درجه سردترین نقطه استان بوده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار