ارتش صهیونیستی یازده فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرد.
کد خبر: ۳۵۷۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 09 January 2017
به گزارش تابناک : آخرین تحولات سرزمین اشغالی در دوازده ساعت گذشته به شرح زیر است:
    
ادامه بازداشت مبارزان فلسطینی
       شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: رسانه های اسرائیلی اعلام کردند، ارتش این رژیم شب گذشته یازده مبارز فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرد.

جامعه بین المللی مسئول ادامه جنایات رژیم صهیونیستی
       در تحولی دیگر، به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی ،جمال جمعه در گفتگو با این شبکه درباره طرح اسرائیل برای افزایش مصونیت نظامیان خود برای کشتن فلسطینیان گفت اسرائیل نژادپرستی علیه فلسطینیان خیلی آشکار عمل می کند. واقعیت اسرائیل این است که رژیمی فاشیست و نژادپرست است و اصول آپارتاید و جنایتکارانه را علیه فلسطینیان اعلام می کند. اکنون با طرح جدید، چهره اسرائیل برای جهانیان بیشتر آشکار می شود. 
وی گفت : متاسفانه به علت حمایتهای آمریکا و برخی از قدرتهای غربی از اسرائیل در محافل بین المللی این رژیم هیچ ابایی از نقض قوانین بین المللی و جنایت علیه بشریت ندارد. در واقع اسرائیلیها مست قدرت خود شده اند و به هیچ کسی پاسخگو نیستند. اسرائیل می خواهد با این کارها هر چه بیشتر طرح انضمام کرانه باختری به اسرائیل را دنبال کند. در این میان جامعه بین المللی مسئول جنایات اسرائیل است زیرا اجازه می دهد این رژیم همچنان به جنایات خود ادامه دهد.

نشانه های ادامه انتفاضه 
      از سوی دیگر به گزارش شبکه تلویزیونی العالم یحیی موسی نماینده مجلس فلسطین وابسته به جنبش حماس در گفتگوی تلفنی با این شبکه درباره عملیات دیروز در قدس اشغالی گفت: این واکنش طبیعی مردم فلسطین است که در معرض انواع سرکوبگری های اشغالگران طی نزدیک به یکصد سال گذشته هستند. اشغالگران برای سرکوب فلسطینی ها از همه ابزارهای ممکن استفاده می کنند. 
رفتارهای نژاد پرستانه و جنایت و قتل بیرحمانه بدون هیچ علتی و تخریب خانه ها و تصرف اراضی، نمونه هایی از اقدامات اشغالگران علیه فلسطینی هاست.
به همین علت مقاومت در برابر اشغالگران هرگز متوقف نخواهد شد. این پیامی است که اشغالگران باید دریافت کنند. اشغالگران هرچقدر که توان داشته باشند و هرچقدر که از پشتیبانی استکبار جهانی برخوردار باشند  نمی توانند تا ابد در سرزمین فلسطین باقی بمانند. انتفاضه همچنان ادامه دارد و به شیوه های مختلفی پیگیری می شود.




منبع : صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار