رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی کرمانشاه خبر داد
رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر کرمانشاه از کسب مقام نخست تیم کشتی شهرداری کرمانشاه در هشتمین دوره مسابقات کلانشهر کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۵۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 09 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،سالار احمدزاده امروز اظهار کرد: در کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمانشاه حمایت ‌همه‌جانبه از ورزش همگانی دنبال می‌شود.

وی رشد ورزش شهروندی و ورزش همگانی را در قالب اهداف شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمانشاه عنوان کرد و ادامه داد: در مناطق هشت‌گانه شهرداری کرمانشاه بحث توجه به ورزش شهروندی و همگانی نهادینه شده است.

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر کرمانشاه اضافه کرد: طرح توسعه‌، استعدادیابی و حمایت از ورزش‌های تخصصی نیز از برنامه‌های کمیسیون ورزش است.

وی با بیان اینکه گود زورخانه امیرالمومنین(ع) کرمانشاه شب گذشته میزبان مراسم تجلیل از کشتی‌گیران برتر شهرداری استان در رقابت‌های کشتی کلان‌شهرهای کشور بود، گفت: برگزاری این مراسم‌ها در راستای تشویق و ترغیب ورزشکاران و ایجاد انگیزه برای جامعه قهرمانی ورزش استان لازم است.

احمدزاده با اشاره به تجلیل و تقدیر از ورزشکاران کشتی‌گیر کرمانشاهی که در رقابت‌های کلانشهر کشور صاحب نشان شده بودند، تصریح کرد: هشت تیم در این مسابقات حضور داشتند که تیم کرمانشاه نسبت‌ به سال‌های گذشته خوش درخشید.

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر کرمانشاه به مقام نخست تیم کشتی شهرداری کرمانشاه در هشتمین دوره مسابقات کلانشهر کشور اشاره و بیان کرد: تیم کشتی کرمانشاه با کسب چهار مدال طلا، یک نقره و سه برنز در مقابل تیم‌های شرکت کننده قهرمان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار