کد خبر: ۳۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 17 May 2015
معاون صنایع دستی میراث فرهنگی البرز از احتمال برپایی نمایشگاه صنایع دستی درکاخ مروارید همزمان با هفته میراث فرهنگی خبرداد.
سعید امینی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به درپیش بودن هفته میراث فرهنگی (28 اردیبهشت تا سوم خرداد)، معاونت‌های مختلف میراث فرهنگی استان  اجرای برنامه‌های متنوعی را پیش بینی کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از این برنامه‌ها برپایی نمایشگاه صنایع دستی توسط هنرمندان رشته‌های مختلف در مجموعه کاخ مروارید است.
امینی افزود: در حال تلاش برای برگزاری صد درصدی این نمایشگاه هستیم تا علاقه‌مندان به صنایع دستی بتوانند حین بازدید از کاخ مروارید از آثار دست‌ساز هنرمندان البرزی بازدید کنند.
وی ادامه داد: برای برپایی این نمایشگاه طبق روال نمایشگاه‌های قبلی از چندین نفر از هنرمندان رشته‌های مختلف صنایع دستی استان که درکارخود شاخص هستند دعوت به عمل می‌آید.
امینی یادآور شد: در این نمایشگاه بازدیدکنندگان می‌توانند با نحوه ساخت برخی آثار و ریزه کاری‌ها و فوت و فنی که هنرمند برای خلق یک اثر دست‌ساز به کار می‌بندد، آشنا شوند.
معاون صنایع دستی میراث فرهنگی در پایان گفت: در این نمایشگاه طبق روال گذشته هنرمندان به فروش برخی تولیدات خود می‌پردازند و علاقه مندان می‌توانند صنایع دستی استان را با قیمت‌های مناسب و تخفیف‌های ویژه خریداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار