دپارتمان داوری تیم قضاوت کننده مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و صنعت‌نفت آبادان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد.
کد خبر: ۳۵۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 11 January 2017
به گزارش تابناک قم، بعد از تساوی تیم‌های انتهای جدولی ماشین‌سازی تبریز و سایپا تهران در آخرین بازی از هفته پانزدهم نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که یک نتیجه مورد دلخواه برای صبای قم بود، دور برگشت لیگ شانزدهم از عصر بیست و دومین روز دی‌ آغاز می‌شود.

تیم صبای قم با نتیجه‌ای که در دیدار رقبای تبریزی و تهرانی رقم خورد، حالا امید زیادی دارد که به جبران امتیازات از دست رفته در نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بپردازد و در گام نخست برای این منظور تیم صنعت نفت آبادان را مغلوب کند.

صبای قم در مسابقه حساس خود از هفته نخست دور برگشت رقابت‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باید برابر صنعت‌نفت آبادان قرار بگیرد، دیداری که بر اساس برنامه سازمان لیگ، روز چهارشنبه بیست و دوم دی‌ماه برابر تیم سوم فصل گذشته لیگ آزادگان انجام می‌شود.

تیم‌های فوتبال صبای قم و صنعت‌نفت آبادان بعد از آخرین مسابقه‌ انجام شده خود در آبادان که دیداری از هفته ششم نیم‌فصل نخست فصل 1392 – 91 لیگ برتر بود و به برتری دو بر یک نفتی‌ها انجامید، در هفته شانزدهم بازی‌های شانزدهمین دوره جام خلیج‌فارس در آبادان با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

فاصله 4 پله‌ای صبا و نفت در جدول رده‌بندی لیگ برتر

مهمترین دلیل حساسیت مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و صنعت‌نفت آبادان در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌ فارس، فاصله هفت امتیازی آنها در جدول و قرار گرفتن آنها در نیمه پائین جدول رده‌بندی است و صبا با شکست نفت فاصله امتیازات خود با این تیم را به چهار امتیاز کاهش می‌دهد و به روزهای آتی لیگ برتر برای فرار از قعر جدول امیدوارتر می‌شود.

تیم برنده این بازی در هفته شانزدهم بازی‌های شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران فرصت بسیار خوبی برای بهبود موقعیت خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر دارد، در حالی که صبا با 9 امتیاز پانزدهم است و نفت آبادان با 16 امتیاز رتبه یازدهم را به خود اختصاص داده است.

داور بین‌المللی قاضی دیدار صبا و نفت آبادان

تیم فوتبال صبای قم در حالی خود را آماده بازی هفته شانزدهم رقابت‌های فصل 96 – 1395 لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد کرد که در 15 هفته قبل یک برد، 6 تساوی و هشت باخت کسب کرده و از این تعداد بازی تنها 9 امتیاز در کارنامه دارد و خطر سقوط این تیم را تهدید می‌کند، ضمن اینکه نفت آبادان بعد از قطع همکاری با نادر دست‌نشان اکنون با سرمربیگری فیروز کریمی سرمربی اسبق صبا مقابل صبای قم قرار می‌گیرد.

صبای قم در حالی از ساعت 15 عصر روز چهارشنبه 22 دی‌ماه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف تیم صنعت‌نفت آبادان خواهد رفت که این دیدار را بیژن حیدری با کمک جلیل شعرانی و محمد هاشمی‌نسب قضاوت می‌کند، ضمن اینکه روح‌الله شریفی داور ذخیره این دیدار است و ناظر بازی نیز حیدر شکور خواهد بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار