کد خبر: ۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲ 08 February 2015

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: به رغم تشدید تحریم ها ، پیشرفت های علمی ایران اسلامی ، مرهون تلاش های شبانه روزی دانشمندان کشور است.
محمدجواد کولیوند روز یکشنبه درهمایش تبیین فناوری فضایی ایران در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، افزود: دست یافتن دانشمندان ایرانی به پیشرفت های بزرگ علمی در فضای تحریم و هجمه های دشمنان اسلام ، درواقع حرکتی بی بدیل است.
وی خطاب به کارشناسان علوم فضایی حاضر دراین همایش اظهار داشت: شما افراد گمنامی هستید که کارهای بزرگی را رقم زده اید و باید دست هایان را بوسید.
کولیوند گفت: اگر افتخار می کنیم که در فضای تحریم در ابعاد مختلف علوم همچون پزشکی، نانوتکنولوژی، کشاورزی، هسته ای، اصلاح نژاد دام، اصلاح نهال و بذر و ...حرف برای گفتن داریم نتیجه زحمات این گمنامان است.
به گزارش ايرنا وی بیان داشت: تمام تلاش مسوولان نظام اسلامی براین است که نسل جوان جامعه در مسیر رشد وبالندگی برای ساختن آینده کشور قرار گیرد.
این نماینده مجلس اضافه کرد: افتخارایرانی ها این است که در36 سال تحریم، توانستند علم را وارد کشور کنیم و با پژوهش و مطالعه ماهواره به فضا بفرستند.
نماینده مردم در مجلس گفت: اکنون تمام دنیا متحیر است که ایران چگونه توانسته در 36 سال به این دستاوردها دست یابد؟
 در این همایش کارشناسان بخش های مختلف سازمان هوا و فضا در قالب کارگاه آموزشی مطالب علمی در حوزه ماهواره را برای دانش آموزان نخبه حاضر دراین همایش ارایه کنند.
پیشگام ، موجود زنده ای (میمون) که توسط دانشمندان ایرانی به فضا پرتاب شد، میهمان محفل دانش آموزان و نوجوانان استان البرز دراین همایش یکروزه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار