فرماندار شهرستان سرعین گفت: آسفالت راه‌های روستایی شهرستان سرعین زمینه‌ساز توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان می‌شود که انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۳۶۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ 18 May 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عاطف ناصری در بازدید از عملیات اجرایی راه روستای گردشگری آلوارس شهرستان سرعین اظهار داشت: 4 میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت و احداث پل در راه روستای گردشگری آلوارس سرعین هزینه شده است.

فرماندار شهرستان سرعین گفت: این راه روستایی در یکی از نقاط مهم گردشگرپذیر شهرستان سرعین واقع شده که همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد تا شاهد حضور هر چه بیشتر گردشگران و مسافران در این منطقه بوده و بتوانیم زمینه‌ساز جلب و جذب بیشتر آنها به این روستای توریستی باشیم.

وی با اشاره به زیرساخت‌های گردشگری ایجادشده در منطقه آلوارس سرعین بیان کرد: پیست اسکی آلوارس و مناطق گردشگری و برخی زیرساخت‌های تفریحی و رفاهی ایجاد شده در این منطقه قابلیت جذب و جلب هر چه بیشتر گردشگران را دارد که به همین منظور باید پروژه آسفالت راه این منطقه تا هفته دولت تکمیل شده و افتتاح شود.

ناصری آسفالت راه‌های روستایی را یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در توسعه و آبادانی این مناطق به ویژه در شهرستان سرعین دانست و افزود: مناطق روستایی شهرستان سرعین از آب و هوا و طبیعت بکر و بسیار مطبوع برخوردار بوده که با توجه به این مهم ضروری است تا تمامی روستاهای این شهرستان از راه آسفالت بهره‌مند شوند تا زمینه توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان بیش از گذشته فراهم شود.

فرماندار شهرستان سرعین با اشاره به ظرفیت‌های بالای گردشگری شهرستان سرعین تصریح کرد: این شهرستان در همه نقاط کشور به دلیل داشتن توانمندی‌های بالای توریستی و تفریحی و آبگرم‌های مختلف به شهر چشمه‌های بهشتی معروف شده که با توجه به این ظرفیت و قابلیت‌های بالا باید برای توسعه و آبادانی آن تلاش شود که ایجاد راه‌ مناسب و ایمن در این حوزه می‌تواند تاثیرگذاری فراوانی داشته باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار