رییس اداره سیاسی اجتماعی فرمانداری همدان از غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا در سوم خرداد خبر داد.
کد خبر: ۳۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۴ 19 May 2015
رییس اداره سیاسی اجتماعی فرمانداری همدان از آمادگی این شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه تر آیین های بزرگداشت روز سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش ایرنا، مجتبی زارعی در جلسه هماهنگی آیین های سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر در فرمانداری همدان افزود: همه دستگاه های اجرایی باید در اجرای برنامه های این مناسبت ها با ستاد بزرگداشت سوم خرداد و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان دلاوری ها و رشادت های رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر اظهارکرد: آگاهی بخشیدن در خصوص این وقایع تاریخی به نسل های جدید وظیفه همه آحاد مردم به ویژه مسوولان است.

وی اضافه کرد: آیین سوم خرداد باید با شکوه خاصی برگزار شود و همه دستگاه ها در برگزاری این مراسم اهتمام ویژه ای داشته باشند.

رییس اداره سیاسی اجتماعی فرمانداری همدان گفت:امنیت و آسایش امروز جامعه برگرفته از رشادت های شهدا و جانبازان است و انتقال این ارزش ها به نسل آینده ضروری است. 

وی غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا،دیدار با خانواده معظم شهدا ،جانبازان و آزادگان،برپایی ایستگاه های صلواتی و همچنین برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی را از ویژه برنامه های سالروز آزاد سازی خرمشهر در همدان عنوان کرد.

سوم خردادماه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس در تقویم کشور به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است.

عملیات بیت المقدس به عنوان برجسته ترین عملیات پدافندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تاریخ نظامی هشت سال دفاع مقدس ثبت شده که در این عملیات بخشی از حساس ترین مناطق خوزستان و خرمشهر آزادسازی شد و ضربه ای سهمگین و کمرشکن به توان رزمی و جنگ طلبی های دشمن مهاجم وارد ساخت.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار