تابناک گزارش می دهد:
کشور نیاز به پاکسازی از مسوولین فاسد دارد/کمبود اماکن وتجهیزات ازمهمترین مشکلات ورزش رومشکان است/بهره‌برداری سیاسی از حادثه پلاسکو نشانه رذالت است /پس از فروریختن پلاسکو تلاش‎های همه‌جانبه برای نجات آتش‎نشانان محبوس در زیر آوار آغاز شد
کد خبر: ۳۶۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵ 27 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان؛حجت الاسلام  ارزنده امام جمعه الیگودرز ظهر امروز در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به مفاسد اقتصادی در کشور و آ لودگی برخی مسوولین گفت: برادر رییس جمهور سردسته غارتگران و دزدان شده است  و متاسفانه شخص رییس جمهور به راحتی و بی تفاوتی از کنار این موضوع می گذرد.
 
وی افزود: شخصی بنام شبدوست مالامیری  ضمن شراکت با همسر حسین فریدون  برادر رییس جمهور برای راه اندازی کارخانه تولید سنگ توالت مبلغ 2 هزار میلیارد تومان دریافت نموده و به خارج از کشور فرار کردو در نهایت پول را به حساب دختر حسن فریدون واریز می کند.
ارزنده افزود: به گفته یکی از نمایندگان مجلس شخصی بنام  دانیال زاده یک منزل مسکونی به ارزش 16 میلیارد تومان به همسر حسن فریدون هدیه  داده و 250 میلیون تومان هم جهت برگزاری مراسم ختم مادر یکی از مسوولین که سال گذشته فوت نمود پرداخت نموده است .

 
 حجت الاسلام رضا حقیان در خطبه های نمازجمعه این هفته دورود که  در محل مصلی نمازجمعه این شهر برگزارشد با توجه به حادثه پلاسکو گفت:
در این حادثه دلخراش آتش تعدادی از آتشنشانان دلاور و ایثارگر را به کام خود فرو برد وسکوی پروازی به معشوق برای آنان شد . این حادثه سرمایه اجتماعی برای وحدت ملی، احساس همدلی و قدرشناسی از شهدای آتش نشان شد.

خطیب نماز جمعه خرم‎آباد با اشاره به ضرورت شناسایی و ایمن سازی بافت‎های فرسوده و در معرض خطر بیان کرد: این مسئله تنها متوجه تهران نیست و امکانات وتجهیزات مورد نیاز باید برای همه شهرستان‎ها مهیا شود.

وی به نشست آستانه قزاقستان اشاره کرد و ادامه داد: نقش ایران در این نشست یک پیروزی در عرصه دیپلماتیک و نظامی بود و این امر نتیجه آزادسازی حلب و نشانگر شکست استکبار جهانی است.
 
 حجت الاسلام جمیاری امام جمعه رومشکان هم درخطبه های نمازعبادی وسیاسی این هفته گفت:
درتمام عالم، کشورهاسه دسته هستند که یک دسته ازمظلوم هستند ودسته دوم ظالم هستند ودسته سوم کشورهای هستند که کمک کارمظلومان هستند وایران اسلامی جزدسته سوم هست .
 
وظیفه ماست که ازمظلومان عالم حمایت ودرمقابل ظالمان ایستادگی ومقاومت کنیم.

وی همچنین ضمن انتقاد ازمدیرکل ورزش وجوانان لرستان ازتوجه نکردن به ورزش این شهرستان کمبود اماکن وتجهیزات را ازمهمترین مشکلات ورزش رومشکان دانست وازمدیرکل ورزش وجوانان لرستان خواست نسبت به رفع این مشکلات اقدام نمایید..
 
 
 حجت‎الاسلام حسن ترابی ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان بروجرد گفت :

بهمن که روز ورود ناجی ملت ایران پس از 14 سال تبعید در ترکیه و عراق و فرانسه به میهن اسلامی است، از ایام الله است.

امام جمعه بروجرد بر ضرورت بهره‎برداری حداکثری از فرصت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راستای انتقال واقعیت‎های تلخ دوران شاهنشاهی و مبارزات مردم با آن رژیم و دستاورهای بزرگ انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان امروزی تاکید کرد.

ترابی گفت: جشن‎های ایام الله دهه فجر باید با بیان واقعیت‎های تاریخ مبارزه ملت ایران علیه دشمنان داخلی و خارجی در جهت رسیدن به استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی همراه باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه آتش‎سوزی پلاسکو تهران افزود: در این حادثه تلخ و دردناک اوج ایثار و فداکاری آتش‎نشانان قهرمان به نمایش درآمد و پس از فروریختن پلاسکو تلاش‎های همه‌جانبه برای نجات آتش‎نشانان محبوس در زیر آوار آغاز شد و این تلاش‎ها در عمق فاجعه جلوه‎گر ایثار و همت جهادی مردم برای نجات این جوانان از جان گذشته بود..

 


 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار