مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه با اشاره به شروع پروژه چتر WiFi از سال گذشته در استان، گفت: این پروژه که برای اولین بار از استان کرمانشاه استارت آن زده شد اکنون به پروژه ملی تبدیل شده و صحبت از چتر WiFi ایرانی است که در حال انتخاب نام برای پروژه هستند.
کد خبر: ۳۶۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 28 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ؛ مسیبب قبادیان  افزود: از زمان شروع این پروژه تاکنون تجهیزات  WiFi در 24 نقطه استان نصب شده و قطعا در سال آینده این پروژه در استان تکمیل شده و بسیاری نقاط استان زیر پوشش چتر WiFi می‌رود.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه در ادامه  افزود: قرار است در کشور نیز در 1500 نقطه تا پایان سال تجهیزات WiFi نصب شود و با نصب این تجهیزات افراد می‌توانند در بسیاری نقاط کشور که عمدتا نقاط پرجمعیت از جمله مراکز بزرگ خرید، دانشگاه ها و... است در صورت داشتن اشتراک مخابرات با جستجوی  WiFi مخابرات (اسم آن بعدا مشخص خواهد شد) رمز عبوری که از قبل برای هر مشترک تعریف کرده را وارد کنند و از امکانات اینترنت WiFi استفاده کنند.

وی تصریح کرد: این امر دسترسی به اینترنت را برای کاربران بسیار آسان کرده و آنها به راحتی می توانند در بسیاری نقاط کشور از اینترنت WiFi استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار