فرماندار ویژه شهرستان طبس در جمع کمیته‌های ۲۲گانه دهه فجر از ۱۰۴ پروژه شاخص خبر داد و گفت: پروژه‌های مهم طبس در سفر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی افتتاح می‌شوند.
کد خبر: ۳۶۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ 29 January 2017
سیدمهدی طلائی‌مقدم در تشریح برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: در شهرستان طبس تعداد 94 پروژه با 73 میلیارد و 998 میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: تعداد 10 پروژه آماده کلنگ‌زنی است که برای اجرای این پروژه‌ها مبلغ یک میلیارد و 985 میلیون تومان هزینه خواهد شد.

طلائی‌مقدم 19 دستگاه دولتی شهرستان طبس را دارای پروژه افتتاحی و کلنگ‌زنی در دهه فجر 95 برشمرد و گفت: با توجه به کم‌لطفی‌هایی که در حق خدمات دولت یازدهم است دستگاه‌های اجرایی با گزارش عملکرد واقعی قضاوت را به مردم بسپارند.

نماینده عالی دولت در طبس گذشت زمان را تاییدکننده خدمات نظام برشمرد و تصریح کرد: اینکه در برابر هجمه‌ها و انتقادات و تخریب‌ها بخواهیم موضع بگیریم و پاسخ بدهیم لازم نیست بلکه پاسخ ما عملکرد ما و قضاوت مردم است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس تاکید کرد: ایام الله دهه فجر متعلق به همه احزاب و گروه‌ها و اقشار مردم است و این مناسبت ملی با شکوه آفرینی ملت همدل و همزبان ایران در سی و هشتمین بهار انقلاب تجلی خواهد کرد.

سیدمهدی طلائی‌مقدم همچنین از همشهریان دعوت کرد که با حضور پررنگ و باشکوه در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی و مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، همدلی، وحدت و یک صدایی را در شهرستان طبس به نمایش بگذارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار