عضو سوال کننده شورای شهر یاسوج از شهردار گفت: سوالات را در زمینه عدم اجرای برخی مصوبات شورای شهر یاسوج که توسط کمیته تطبیق نیز تایید شده بودند و طبق قانون شهردار باید اجرا می‌کرد ولی اجرایی نشدند در 5 بند ارائه دادم.
کد خبر: ۳۷۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 31 January 2017
نشست شورای شهر یاسوج با دستور کار بررسی پاسخ‌های شهردار یاسوج به علی علیپور عضو شورای شهر یاسوج در حالی برگزار شد که محمد علی جاوید شهردار در این نشست حضور پیدا نکرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، نشست شورای شهر یاسوج با دستور کار بررسی پاسخ سوالات علی علیپور عضو شورای شهر یاسوج از محمدعلی جاوید در حالی برگزار شد که شهردار از حضور در این نشست اجتناب کرد و پاسخ سوالات این عضو شورای شهر جاوید به صورت مکتوب در اختیار شورا گذاشته بود.

عضو سوال کننده شورای شهر یاسوج از شهردار گفت: سوالات را در زمینه عدم اجرای برخی مصوبات شورای شهر یاسوج که توسط کمیته تطبیق نیز تایید شده بودند و طبق قانون شهردار باید اجرا می‌کرد ولی اجرایی نشدند در 5 بند ارائه دادم.

علی علیپور در واکنش به پاسخ‌های مکتوب ارائه شده توسط شهردار یاسوج گفت: بهتر بود شهردار یاسوج در این نشست حضور پید ا می‌کرد تا پاسخ‌های لازم را به صورت مستدل و منطقی پاسخ می‌داد.

وی عنوان کرد: از پاسخ‌های مکتوب شهردار یاسوج جز دو مورد که آن هم از برخی مشکلات چشم پوششی کرد در سایر موارد قانع نشد‌ه‌ام و در این زمینه طرح استیضاح را آماده کردم و در صورتی رای لازم را برای استیضاح ندارد، حرفی ندارم.

علیپور همچنین در این نشست از به موقع نرسیدن دستور کار جلسات شورای شهر به دست اعضاء انتقاد کرد و گفت: طبق قانون اعضای شورای شهر باید 48 ساعت قبل از برگزاری جلسات در جریان دستور کار باشند تا بلکه بتوانند تحقیق و جستجوی لازم را داشته باشند.

عروسک افسانه‌ای " لیلی" به شورای شهر آمد

همچنین در این نشست رئیس شورای شهر یاسوج از درخواست کمک یکی از هنرمندان هم استانی برای حضور موثر عروسک افسانه‌ای لیلی که در فرهنگ بومی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک نماد یاد می‌شود خبر داد و به عنوان یکی از دستورکارهای این نشست شورای شهر یاسوج دانست.

هدایت اکبری افزود: با توجه به نقش گردشگری در توسعه مناطق و اینکه این هنرمند هم استانی بنا دارد در سمیناری در استان گیلان شرکت کند در صورت امکان انتظار می‌رود به تایید این مصوبه رای دهید.

در این نشست برخی از اعضای شورای شهر معتقد بودند نیازی به کمک عروسک " لیلی "نیست در حالی در برخی از بخش‌های شهرداری و در مجموع حوزه مدیریت شهری با مشکلات زیادی روبه رو هستیم.

در پایان سعید پایدار از اعضای شورای شهر یاسوج خواستار بررسی بیشتر کمک به عروسک لیلی در کمیسیون مربوطه شورای شهر شد.

به گزارش تسنیم، تاکنون چندین نفر از اعضای شورای شهر یاسوج نسبت به عملکرد شهردار در بخش‌های مختلف طرح سوال داشته‌اند که نتیجه قانع شدن و یا نشدن اعضاء مشخص نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار