مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با سراسر کشور و در نخستین روز از سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سومین جشنواره هنرهای تجسمی با حضور مسئولان و هنرمندان در نگارخانه فردوسی مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان گشایش یافت.
کد خبر: ۳۷۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 01 February 2017
حسین مسگرانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این جشنواره آثار ١٠ هنرمند برجسته کشور با هدف معرفی ایده ها و آفرینش های اصیل و خلاق هنری در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: 50 اثر از هنرمندان هنرهای تجسمی کشور در جشنواره هنرهای تجسمی سیستان و بلوچستان وجود دارد که از امروز تا پایان دهه فجر در 2 نوبت صبح و عصر برای بازدید عموم دایر است.
وی جذب مخاطب بیشتر را یکی از ویژگی های مهم جشنواره تجسمی فجر عنوان کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به ویژه برنامه های دهه فجر گفت: کرسی تلاوت قرآن در تمامی شهرها، مسابقه کتابخوانی با همکاری دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان، جشنواره موسیقی آواها و نواهای وحدت اسلامی، مسابقه سوره فجر ویژه خانواده ها و برگزاری جشن در میادین اصلی شهر زاهدان با همکاری شهرداری، پخش سرودهای انقلابی از پاسگاه های مرزی از جمله ویژه برنامه های کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر استان است.
مسئول کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پنجمین دوره فیلم فجر نیز همزمان با سراسر کشور از 16 تا 26 بهمن در تالار اشراق مجتمع فرهنگی هنری زاهدان برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار