کد خبر: ۳۷۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 01 February 2017
تابناک / نماینده مردم رشت گفت: آقای روحانی گفته بودید اعتبار ایرانیان را در دنیا حفظ می‌کنید، ‌آیا این امر انجام شده است؟
 
آقای رئیس جمهور! آیا وعده‌ حفظ اعتبار ایرانیان عملی شده است؟/دستاوردهای دولت را باید با ذره‌بین دید

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت طی نطق خود درصحن علنی امروز (چهارشنبه 13بهمن ماه) ضمن گرامی داشت دهه فجر، شهدا و آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام خمینی (ره) گفت: شعار محوری امام راحل در زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی، استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود.

وی ادامه داد: خط مشی انقلاب اسلامی حمایت از محرومان ایران و جهان بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات تصریح کرد‌: بنده ضمن حمایت قاطع از توسعه موشکی ایران به نیروهای نظامی تاکید می‌کنم جهت حفظ اقتدار نظام مانور ارتقا موشکی ایران را ادامه داده تا موجب وحشت دشمنان شود.

نماینده مردم رشت ضمن تشکر از رئیس جمهور خطاب به وی گفت: بعد از گذشت 38 سلال انقلاب چه میزان شعاها عملی شده است؟ آیا توانسته‌ایم همبستگی اول انقلاب را حفظ کنیم.

وی در ادامه افزود: اکنون تنها چند ماه از ریاست آقای روحانی باقی مانده بنده ابهامات و سوالاتی را از سوی مردم بیان می‌کنم.

کوچکی‌نژاد خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: شما گفتید اعتبار ایرانیان را در دنیا حفظ می‌کنید ‌آیا این امر انجام شده است؟ آیا مناسبتان اقتصادی با کشورهای منطقه افزایش پیدا کرده است؟ قرار بود چرخ سانترفیوژ‌ها با چرخ اقتصاد بچرخد اما اکنون هر دو از کار افتاده است چرا مردم قادر به خرید مایحتاج اولیه زندگی خود نیستند؟

عضو کمیسیون آموزش و تحقیق تاکید کرد: وزرای شما به جای اینکه شهر به شهر رفته و تبلیغات انجام دهند به بیکاری و اشتغال جوانان بپردازند.

وی خطاب به رئیس جمهوری تاکید کرد شما فرمودیدبا عینک خوشبینی به دستاوردهای دولت نگاه کنید، با عینک عادی که نمی‌شود تشخیص داد، باید با استفاده از ذره‌بین این دستاوردهای را دید و امیدواریم بتوانیم این کار انجام دهیم.

کوچکی نژاد ضمن انتقاد از روحانی گفت: چگونه اختلاس بزرگ تاریخ این کشور که ثمره دسترنج فرهنگیان مظلوم در صندوق ذخیره را به یغما برده‌اند را معوقات بانکی معرفی می‌کنید.

وی ادامه داد: سند برجام را افتخار می‌دانیم و تشخیص این امر با تاریخ است، بد عهدی امریکا را در نشست اخیر قرار بود بررسی کنید و پس چرا به مردم گزارشی نمی‌دهید؟ یقینا در این زمینه مردم در زمان انتخابات از شما سوالاتی خواهند پرسید.

نماینده مردم رشت اظهار داشت: شما در زمان انتخابات وعده‌ی حمایت از آموزش و پرورش را داده‌اید اما حتی اجازه استیضاح فانی را ندادید و وی استعفا داد، توقع فرهنگیان از شما این بود که شخصی از بدنه فرهنگی به آموزش و پرورش بیاید.

کوچکی‌نژاد تصریح کرد: مگر یادتان رفته اکثریت وزرا، استاندارها، نخست‌وزیر و... در اوایل انقلاب از بدنه آموزش و پرورش بوده اند و کمک بزرگی انجام داده‌اند اما چرا اکنون به این موضوع توجه نمی‌کنید، بعد از 38 سال وزیر آموزش وپرورش 3 مسئول خود را خارج از حوزه این وزارت خانه انتخاب کرده و رئیس سازمان نوسازی که یکی از بهترین سازما‌ن‌هاست را عزل کرده است.

وی تاکید کرد: 3هزار و 600میلیارد تومان از بودجه آموزش و پرورش به جای دیگری رفته و چرا به رتبه‌بندی و پاداش فرهنگیان توجهی نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار