فرماندار قصرشیرین:
فرماندار قصرشیرین گفت: بزرگ ترین پروژه عمرانی کشور و تاریخ قصرشیرین با اعتبار 20 هزار میلیارد تومان در شهرستان در حال اجراست.
کد خبر: ۳۷۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 02 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرماندار قصرشیرین ؛فرامرز اکبری در همایش نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی در سالن الغدیر این شهرستان  به بیان خدمات دولت تدبیر و امید در کشور و شهرستان قصرشیرین پرداخت و گفت: متاسفانه با سیاه نمایی علیه دولت تعدادی قصد دارند خدمات ارزشمند این دولت را کم رنگ جلوه دهند.
وی گفت: مهار تورم ، تثبیت قیمتها و دفاع از حقوق هسته ای از مهم ترین اقدامات دولت است.
وی گفت: دولت تدبیر و امید در شرایطی کشور را تحویل گرفت که با خزانه خالی ، عدم فروش نفت، تورم 42 درصدی مواجه بود و فروش نفت ما هم در برابر کالا به کشورهای دیگرانجام میشد.
وی گفت: تاثیر کاغذ پاره خواندن تحریمها اثرات نامطلوبی در قبل داشت ولی امروز تورم به 9 درصد رسیده است.
فرماندار قصرشیرین در ادامه گفت:  عملیات اجرایی طرح بزرگ سامانه گرمسیری با موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیشنهاد دولت دکتر روحانی آغاز شده که اعتبار مورد نیاز آن از محل صندوق ذخیره ارزی به منظور مهار آب های مرزی تامین شده است. 
اکبری افزود: طرح بزرگ سامانه گرمسیری به عنوان بزرگترین طرح عمرانی کشور با 150 هزار میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست که آب رودخانه سیروان در استان کردستان را از طریق تونل نوسود از منطقه ازگله خارج و زمین های منطقه را تا دهلران و مهران در استان ایلام آبیاری می کند.
وی گفت: با تلاشهای دولت تدبیر و امید 790 میلیارد تومان  اعتبار در بخش آب و خاک شهرستان  هزینه شده است و 220 میلیون متر مکعب آب پشت سدهای شهرستان ذخیر شده است.
وی با بیان اینکه کارامدی دولت عزت نظام است افزود: دهها هکتار از اراضی دیم شهرستان در آینده ای نزدیک با بهره برداری از این پروژه ها زیر کشت آبی می روند و هزاران نفر هم اشتغالزایی دارد.
وی گفت: طی قراردادی که با کمیته امداد امام راحل بسته شده است 100 واحد مسکونی برای افراد نیازمند و بی بضاعت که فاقد مسکن هستند ساخته می شود.
اکبری تصریح کرد : بزرگ ترین مجموعه باغی خاورمیانه در شهرستان قصرشیرین و در حاشیه مرز خسروی وجود دارد .
وی افزود: باغ چهار هزار هکتاری مجتمع کشت و صنعت بیستون پارس بنیاد مستضعفان برای کاشت انواع درختان میوه های گرمسیری مانند خرما، انگور و مرکبات با هدف تولید محصولات گرمسیری با همت دولت تدبیر و امید در قصرشیرین در دست اقدام است که 600 هکتار آن به خرما، یک هزار و 400 هکتار مرکبات و هزار هکتار آن به کاشت نهال انگور اختصاص دارد. 
وی اظهارداشت: در جریان سفر دولت تدبیر و امید به استان کرمانشاه، بهره برداری از مرحله نخست طرح باغ چهار هزار هکتاری شرکت کشت و صنعت پیوند بیستون پارس قصرشیرین آغاز شد. 
وی افزود: برای اجرای این طرح که از سال 91 عملیات اجرایی آن آغاز شده، 2 هزار و 385 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شد که تسهیلات مصوب آن یک هزار و 500 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی و عاملیت بانک سپه است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار