کد خبر: ۳۷۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸ 03 February 2017
به گزارش تابناک یزد،مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: ایجاد فضای شاد و با نشاط برای بخش کودک کتابخانه های استان یزد ضروری است و برای تحقق آن باید فعالیت های لازم انجام گیرد.
رقیه دوست فاطمی ها  در افتتاح بخش‌کودک کتابخانه روستایی مهر بهادران از توابع شهرستان مهریز افزود: از برنامه‌های مهمی که همواره مدنظر مسئولان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است توجه به بخش کودک کتابخانه‌ها و شاداب‌سازی این فضاها است.
وی ادامه داد: کودکان و نوجوانان جزو قشرهایی از جامعه هستند که بیشترین ارتباط و انس را با کتابخانه‌های عمومی دارند و تلاش اداره کل کتابخانه‌های استان بر این بوده است که فضای مناسب و مطلوبی برای این عزیزان ایجاد کند.
همچنین فرماندار مهریز در سخنانی با تبریک فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از تلاش‌های مدیرکل و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان که در راه رشد فرهنگ و آگاهی مردم قدم برمی‌دارند، قدردانی کرد.
سید محمد رستگاری با قدردانی از نیت خیر بانیان کتابخانه مهر روستای بهادران، مرحوم حاج علی اکبر رحمت‌‌پور و همسر مرحومش مهرانگیز مرتضوی افزود: جای بسی خرسندی است که فرزندان و یادگاران این دو خیر نیک‌اندیش نیز راه آنان را ادامه داده‌اند و با پرداخت هزینه‌های راه‌اندازی بخش کودک کتابخانه، به گسترش فرهنگ مطالعه در روستای مهر اهتمام ورزیده‌اند.
در بخش دیگری از آیین گشایش بخش کودک کتابخانه عمومی مهر روستای بهادران، یکی از جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و دوران اسارت خود در زندان‌های رژیم بعثی عراق پرداخت.
در پایان این مراسم نیز از دختر مرحوم حاج علی اکبر رحمت‌پور به دلیل پرداخت هزینه های راه‌اندازی بخش کودک کتابخانه مهر بهادران قدردانی شد.
همچنین فرماندار مهریز و مدیرکل کتابخانه‌های عمومی یزد از فاطمه منگلی مسئول کتابخانه مهر بهادران و علیزاده جانباز و آزاده دفاع مقدس با تقدیم هدایایی قدردانی کردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار