ناصر احمدی از ورزشکاران توانمند ورزش‌های سه‌گانه، در طول اجرای برنامه به مدت دو ساعت به صورت مداوم دور سالن شهید پایدار که برنامه اختتامیه جشنواره استعدادیابی همگانی ورزشی در آن برگزار شده بود را طناب زد.
کد خبر: ۳۷۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳ 03 February 2017
قهرمان رکورددار طناب‌زنی جهان به مدت 2 ساعت در اختتامیه نخستین جشنواره استعدادیابی همگانی ورزشی کهگیلویه و بویراحمد طناب زد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز آیین اختتامیه نخستین جشنواره استعدادیابی همگانی ورزشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور نمایندگان استان در مجلس، مسوولان و ورزشکاران در یاسوج برگزار شد.

این جشنواره که از 13 بهمن ماه به مناسبت دهه فجر در یاسوج برگزار شده بود تا امروز 15 بهمن ادامه داشت.

رژه رشته‌های مختلف ورزشی، نمایش و اجرای حرکات ورزشی توسط ورزشکاران، اجرای موسیقی زنده محلی، اجرای رقص محلی (دستمال بازی) و اهدای جوایز به 50 نفر از افراد حاضر در جلسه به قید قرعه از مهم‌ترین برنامه‌های این آیین بود.

تجلیل از 27 نفر از فعالانی که برای برگزاری این جشنواره همکاری داشتند از دیگر برنامه‌های اختتامیه این جشنواره بود که معاونت تربیتی آموزش و پرورش استان و معاونت تربیتی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از جمله این افراد بودند.

اما مهم‌ترین و جالب‌ترین قسمت برنامه طناب‌زنی ورزشکاری بود که ضمن حرکت دور سالن به این کار مشغول بود.

ناصر احمدی از ورزشکاران توانمند ورزش‌های سه‌گانه، در طول اجرای برنامه به مدت دو ساعت به صورت مداوم دور سالن شهید پایدار که برنامه اختتامیه جشنواره استعدادیابی همگانی ورزشی در آن برگزار شده بود را طناب زد.

این ورزشکار توانمند اظهار کرد: تاکنون دو رکورد ملی در رشته طناب‌زنی را به نام خود ثبت کرده است.

وی با بیان اینکه یک رکورد را برای طناب زدن 20 کیلومتر در مدت زمان یک ساعت و 48 دقیقه و هشت ثانیه به دست آورده است، گفت: رکورد دیگر را برای طناب زدن 10 کیلومتر در مدت زمان 41 دقیقه و 24 ثانیه به کسب کرده است.

این ورزشکار قهرمان کهگیلویه و بویراحمدی با بیان اینکه هر دوی این افتخارات را در بوستان ولایت در تهران به دست آورده است، گفت: امیدوارم بتوانم افتخارات بیشتری برای استان خود کسب کنم.

احمدی از کسب رکورد جهانی طناب‌زنی خود خبر داد و گفت: در هفته هلال احمر سال جاری توانستم 42 کیلومتر را در مدت 3 ساعت و 45 دقیقه طناب زده و رکوردار جهان شوم.

وی با بیان اینکه دنبال کارهای ثبت این رکورد در جهان به نام خود هستم، یادآور شد: حاج زارعی، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی قول همکاری و حمایت از بنده جهت ثبت این رکورد در جهان را داده‌اند.

این ورزشکار نامی کهگیلویه و بویراحمدی ضمن تقدیر از توجه و حمایت مسؤولان ورزشی به ورزشکاران، گفت: از نماینده محترم شهرستان‌های بویراحمد و دنا می‌خواهم من را حمایت کنند تا هر چه زودتر این رکورد به نام ورزشکار استان کهگیلویه و بویراحمد در جهان ثبت شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار