با حضور نماینده ریاست جمهور؛
با حضور نماینده ریاست جمهور از تندیس بزرگ انتفاضه ساخته رضا نوری هنرمند شاهرودی در روستای دیزج این شهرستان رونمایی شد.
کد خبر: ۳۷۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴ 04 February 2017
  نماینده ریاست جمهور و جانشین کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین، عصر جمعه در آیین رونمایی از این تندیس که در میدان شهدای روستای دیزج نصب شده، گفت: مردم روستای دیزج نخستین افراد در کشور هستند که امر مقام عظمای ولایت را که فرمودند در 25 سال آینده اسراییلی روی کره زمین نخواهد بود، محقق کردند.
صادق رمضانی افزود: بزرگ ترین پیامی که امروز باید در تاریخ جهان ثبت شود این است که با زنده نگه داشتن انتفاضه، نخواهیم گذاشت خواب آرام به چشم صهیونیست بیاید.
وی از رونمایی از یکی دیگر از آثار استاد نوری در آینده خبر داد و گفت: این اثر در روز سوم و یا چهارم اسفند ماه در حضور مقام معظم رهبری و ریاست جمهور رونمایی خواهد شد.
همچنین هنرمند طراح این اثر درباره تندیس انتفاضه گفت: این تندیس سیمانی به ارتفاع 10 متر و دارای 10 تن وزن است.
رضا نوری به ستاره صهیونیستی که در وسط آن چشم شیطان قرار دارد و در کنار این تندیس قرار گرفته اشاره کرد و گفت: تندیس نماد دستی است که چشم شیطان را نشانه گرفته و به طرف کشور اسراییل سنگ پرتاب می کند.
گفتنی است در این آیین تندیس کوچک انتفاضه ساخته استاد رضا نوری به نماینده رییس جمهور تقدیم شد. تندیس دیگری نیز به عنوان یادبود برای ریاست جمهور آماده شده بود که به جانشین کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین به نمایندگی از رییس جمهور اعطا شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار