عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق اعتبارات عمرانی استانی کرمانشاه به ۷۸۰ میلیارد تومان افزایش یافت.
کد خبر: ۳۷۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ 04 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،حسن سلیمانی از افزایش 300 درصدی بودجه عمرانی استان کرمانشاه در کمیسیون تلفیق خبر داد و اظهار داشت: بر اساس این مصوبه، اعتبارات عمرانی استانی کرمانشاه به 780 میلیارد تومان افزایش یافت.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه دولت در لایحه بودجه 530 میلیارد تومان اعتبار استانی به کرمانشاه اختصاص داده بود گفت: این امر اعتراض نمایندگان استان را در برداشت و خوشبختانه سهم اعتبارات عمرانی استان در کمیسیون تلفیق افزایش یافت.

سلیمانی از افزایش دو درصدی سهم مناطق نفت‌خیز به سه درصد خبر داد و بیان کرد: زمینه توسعه روستایی و برخی تغییرات دیگر در کمیسیون تلفیق فراهم شده است.

وی با اشاره به توزیع اعتبارات یک درصد از درآمد بانک‌ها و شرکت‌های دولتی نزدیک به 2600 میلیارد تومان بودجه کشور بین استان‌ها تقسیم شد عنوان کرد: اعضای کمیسیون تلفیق درآمدهای مازاد بودجه را میان استان‌های کشور تقسیم کرد.

نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موافقت کمیسیون تلفیق با تغییر جدول وصولی‌های مالیاتی گفت: طبق این مصوبه درصد اخذ مالیات از استان‌های پیشرفته همچون تهران و اصفهان افزایش یافت و به همان میزان مالیات از دوش استان‌های محروم برداشته شد.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه با کاهش 7 درصدی مالیات از 27 درصد به 20 درصد از بالاترین معافیت‌ها برخوردار شد افزود: کل سقف اساسی مالیات تغییر پیدا نکرد اما سهم استان‌ها تا حدودی تغییر یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار