فاطمه رستم‌زاده بانوی اسکیت‌باز استان قزوین به رقابت‌های جهانی رول‌بال اعزام می‌شود. .
کد خبر: ۳۷۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 05 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، کادر فنی تیم اسکیت رول‌بال کشور در حالی ترکیب دوازده ورزشکار منتخب را به منظور شرکت در رقابت‌های جهانی اعلام کرد که در این بین نام فاطمه رستم‌زاده بانوی ورزشکار استان قزوین هم به چشم می‌خورد.

به همین دلیل رستم‌زاده به عنوان نماینده استان قزوین تیم ملی را در رقابت‌های جهانی رول‌بال بزرگسالان جهان همراهی می‌کند.

این ورزشکار که در حال حاضر در اردوی پایانی آماده‌سازی تیم اسکیت رول‌بال کشور حضور داشته، بدون شک فرصت خوبی را دارد تا بتواند با جلب نظر مربیان و کادر فنی تیم ملی در مسابقات پیش روی جهانی به عنوان یکی از بازیکنان اصلی در میدان مسابقه حضور داشته باشد.

ورزش اسکیت رول‌بال که حالا چند سالی می‌شود به صورت جدی در استان قزوین فعالیت خود را آغاز کرده است، تنها در دو سال اخیر رشد و پیشرفت قابل توجهی داشته است و در چند ماه اخیر چند بازیکن از این رشته ورزشی در اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی رول‌بال دختران و پسران کشور حضور داشته‌اند.

به نظر می‌رسد مسؤولان هیأت اسکیت استان قزوین هم برای رشد و پیشرفت در این رشته ورزشی نوپا برنامه‌ریزی‌های خوبی را در دستور کار خود قرار داده‌اند و در تلاش هستند تا این رشته در استان با شتاب بیشتری رونق بگیرد.

میزبانی تاکستان و قزوین از مسابقات اسکیت رول‌بال دختران و پسران جوان کشور در دو ماه اخیر به خوبی از اهمیت این رشته ورزشی در استان حکایت دارد و نشان می‌دهد که مسؤولان اسکیت به دنبال شکوفایی اسکیت رول‌بال در استان هستند.

آذر ماه امسال بود که مسابقات اسکیت رول‌بال دختران و پسران جوان کشور به میزبانی تاکستان و قزوین برگزار شد و تیم‌های خوب کشور هم در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند و گرچه ورزشکاران استان قزوین نتوانستند در این رقابت‌ها سکوهای نخست تا سوم را کسب کنند، اما روند برگزاری این مسابقات قطع به یقین به خودی خود حرکت ارزشمندی بود که ورزشکاران قزوینی در روند مسابقه با تیم‌های قدرتمند کشوری محک جدی‌تری بخورند و توانایی‌های خود را به رخ حریفان بکشند.

رئیس هیأت اسکیت استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به حضور یک ورزشکار از قزوین در ترکیب نهایی تیم ملی اسکیت رول‌بال بانوان کشور در رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار داشت: خوشبختانه فاطمه رستم‌زاده با تلاش و عملکرد خوب خود موفق شد اعتماد کادر فنی را به توانایی‌های خود جلب کند.

مصطفی گنجه‌ها افزود: تیم اسکیت رول‌بال بانوان کشور که تمرینات آماده‌سازی خود را در حال حاضر در کهکیلویه و بویراحمد انجام می‌دهد، تا قبل از اعزام به مسابقات جهانی روند اردویی خود را حفظ کرده و رستم‌‌زاده هم تمرینات خود را به همراه سایر ملی‌پوشان پیگیری می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد که فاطمه رستم‌زاده با ارائه بازی‌های خوب خود در ترکیب تیم ملی در مسابقات جهانی یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیم ملی در این رقابت‌ها باشد.

گفتنی است، تیم اسکیت رول‌بال بانوان کشورمان 29 بهمن ماه سال جاری برای شرکت در
رقابت‌های جهانی عازم بنگلادش می‌شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار