معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی استان قم از وجود 147 هزار صندوق صادقات خانگی در شهر قم یاد کرد و گفت: تعداد قابل توجهی از خانواده‌های توانمند استان به عنوان حامی از ایتام و خانوده‌های نیازمند حمایت می‌کنند و در این زمینه با 170 هزار نفر یا خانواده به صورت مستقیم در ارتباط هستند.
کد خبر: ۳۷۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۳ 07 February 2017
به گزارش تابناک قم، اکبر رشیدی طی نشست خبری که در سالن اجتماعات مجتمع حضرت معصومه(س) اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی استان برگزار شد، با بیان اینکه کمیته امداد به دنبال جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله فقرنمایی است، اظهار کرد: برای موسسات خیریه و افراد خیری که آمادگی خود را برای مشارکت در رفع مشکلات نیازمندان اعلام کرده‌اند برنامه‌های مطلوبی در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه رفع نیازهای فقرای واقعی به صورت ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد، اضافه کرد: برخی از منابع کمک‌های مردمی به افرادی که فقیرنما هستند پرداخت می‌شود در حالی که این هزینه‌ها باید برای فقرا واقعی درنظرگرفته شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی استان قم از وجود 147 هزار صندوق صادقات خانگی در شهر قم یاد کرد و گفت: تعداد قابل توجهی از خانواده‌های توانمند استان به عنوان حامی از ایتام و خانوده‌های نیازمند حمایت می‌کنند و در این زمینه با 170 هزار نفر یا خانواده به صورت مستقیم در ارتباط هستند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی سودجو با موسسات بی‌نام و نشان از صندوق‌های کمیته امداد امام خمینی سواستفاده می‌کنند در حالی که نیروها و ماموران کمیته امداد امام خمینی دارای لباس و کارت‌های شناسایی مشخصی هستند.

رشیدی با بیان اینکه 38 هزار نفر از خانواده‌ها به صورت مستقیم مستمری بگیر کمیته امداد امام خمینی استان قم هستند، عنوان کرد: برای ایام نوروز هدیه 100 هزار تومانی برای این افراد پیش‌بینی شده است که امیدواریم در راستای تحقق این هدف شهروندان قمی مشارکت مطلوبی داشته باشند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار