همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، با حضور استاندار فارس عملیات اجرایی طرح‌های توسعه زیرساختی در ناحیه صنعتی رستم آغاز شد.
کد خبر: ۳۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۵ 09 February 2015

به گزارش فارساز شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، در این مراسم که نماینده مردم شهرستان‌های رستم و ممسنی در مجلس و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند، عملیات اجرایی شش طرح عمرانی و زیرساختی در ناحیه صنعتی رستم آغاز شد.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این مراسم گفت: این شش طرح در راستای توسعه زیرساخت‌ها در این ناحیه صنعتی با اعتباری حدود 35 میلیارد ریال انجام خواهد شد.

علی صداقت‌پور افزود: با اجرای این طرح‌ها که شامل اجرای خط انتقال به طول 3.9 کیلومتر، احداث ساختمان نگهبانی، اجرای سردر ورودی شهرک، اجرای شبکه برق 20 کیلوولت داخلی به طول 2.5 کیلومتر، زیرسازی و لوله‌گذاری جاده دسترس و تکمیل جدول‌گذاری و نیز اجرای خط انتقال برق به طول 10 کیلومتر است، این ناحیه صنعتی آماده واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذار خواهد شد.

وی افزود: ناحیه صنعتی رستم با مساحت 26 هکتار ظرفیت استقرار 35 واحد صنعتی با اشتغال‌زایی 500 نفر را خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اجرای این ناحیه صنعتی را در راستای ایجاد زیرساخت‌های توسعه صنعتی در شهرستان رستم اعلام کرد و گفت: با استقرار واحدهای صنعتی در این ناحیه صنعتی شاهد رشد صنعتی و اشتغال‌زایی در این شهرستان خواهیم بود.

وی افزود: امتیازات و مشوق‌های واگذاری زمین در مناطق محروم که شامل حداکثر تخفیفات است در این ناحیه صنعتی لحاظ خواهد شد تا سرمایه‌گذاران بتوانند با شرایط مناسبی نسبت به ایجاد واحدهای صنعتی اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار