مدیرکل میراث استان یزد:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: یزد به عنوان قطب گردشگری معرفی شده و ما باید این واقعیت را پذیرا باشیم و شرایط را برای رویکردهای این اتفاق مهم فراهم کنیم.
کد خبر: ۳۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 21 May 2015
به گزارش تابناک یزد، محمدمهدی شرافت در جلسه بررسی سند چشم انداز طرح جامع گردشگری افزود: سایر ارگان های مرتبط با صنعت گردشگری باید اهداف خود را براساس محور گردشگری پایه گذاری کنند و شهرداری نیز در راستای این مسیر حرکت کند که اگر مجموع این حرکت ها و برنامه ریزی ها پایا باشد مثمر ثمر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: سند چشم انداز طرح جامع گردشگری باید قابل سنجش و مشخص برای کارکردن باشد و اگر هدفگذاری ها دقیق باشد، تغییر در مدیریت ها تفاوتی بر آن ندارد و طرح به روند اجرای خود ادامه خواهد داد.

این مسوول دو بحث را مشخص دانست و گفت: اول اینکه کسانی که در این صنعت سرمایه گذاری کرده اند باید با هم اتفاق نظر داشته باشند و دوم اینکه هدف کاملاً مشخص است که چه کارهایی در راستای پیشرفت صنعت گردشگری قرار است انجام شود و چه اتفاقاتی قرار است بیفتد پس برنامه ریزی ها براین اساس پایه گذاری شود.

شرافت عنوان کرد: باید تمام مشکلات را بشناسیم و برای آن راهکار ارائه دهیم، اگر می شود اصلاح کنیم و اگر قابل اصلاح نیست حداقل آن اشتباهات دیگر تکرار نشود.

در این جلسه تمامی مسائل، مشکلات و ایرادات این طرح بررسی و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد مدعوین سند را با دید وسیع تر مطالعه کرده و در جلسه بعدی نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دهند.

در این جلسه معاونان میراث فرهنگی یزد و جمعی از صاحبنظران و فعالان صنعت گردشگری استان حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تور لیدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
با کدوم امکانات دنبال قطب گردشگری هستید؟
هنوز مدیران فرهنگی آشنایی به زبان انگلیسی ندارن، اونوقت دنبال درست کردن قطب گردشگری اند!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار