رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: حضور با‌شکوه ملت مردم غیور و انقلابی استان کرمانشاه در روز 22 بهمن‌ماه بار دیگر عظمت انقلاب اسلامی و اقتدار نظام را به جهانیان نشان می‌دهد.
کد خبر: ۳۷۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵ 09 February 2017

عباس سروری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های دهمین روز از دهه مبارک فجر، اظهار داشت: برنامه‌های امروز به مناسبت جشن پیروزی انقلاب اسلامی با‌ عنوان انقلاب اسلامی، الهام‌بخشی، استکبارستیزی و مقابله با نفوذ دشمن اجرا می‌شود.
وی به مسابقات تیراندازی پرسنل سازمان و اداره‌های تابع در میدان‌تیر سپاه حضرت نبی اکرم(ص) به همت کمیته روستایی و عشایری اشاره کرد و گفت: نورافشانی و اجرای مراسم گلبانگ‌ «الله‌اکبر» در شب 21 بهمن‌ماه نیز درسه نقطه  از شهر کرمانشاه(استادیوم آزادی، پارک شیرین و یادمان شهدای گمنام پارک کوهستان) برگزار می‌شود.
به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، اجرای نمایش عروسکی، اجرای نمایش صحنه‌ای در تالار مهر حوزه هنری و جشنواره فیلم فجر از دیگر برنامه‌های امروز است.
وی به برگزاری کلاس آموزشی مهارت زندگی و فضای مجازی در کمیته امداد امام خمینی شهرستان جوانرود اشاره کرد و افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی امیدواران در سالن شهید چمران به همت اداره ورزش و جوانان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اجرا می‌شود.
سروری با بیان اینکه در دهمین روز از دهه مبارک فجر نشست تحکیم خانواده در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی به همت سپاه پاسداران برگزار می‌شود، تصریح کرد: نشست روشنگری در مسجد سطر به همت بسیج این شهرستان نیز برگزار می‌شود.
رئیس ستاد دهه مبارک فجر در استان کرمانشاه اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن‌ماه امسال در شهرستان کرمانشاه در یک مسیر از مقابل مسجد آیت‌الله بروجردی به سمت مسجد جامع برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه حضور با‌شکوه ملت بزرگ ایران و مردم غیور و انقلابی استان کرمانشاه در روز 22 بهمن‌ماه بار دیگر عظمت انقلاب اسلامی و اقتدار نظام را به جهانیان نشان می‌دهد، گفت: شعار یوم‌الله 22 بهمن‌ماه امسال «همه با هم برای فلسطین» است و حجت‌الاسلام محمد‌حسن ابوترابی‌فرد، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز سخنران ویژه این مراسم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار