مديرعامل تاكسيراني قم خبر داد
مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم از آماده‌باش ناوگان تاكسيراني قم به مناسبت سالروز پيروزي انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۳۷۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۴ 10 February 2017
به گزارش تابناک قم، مرتضی عزتی ضمن تبریک سالروز فرا رسیدن پیروزی انقلاب اظهار کرد: پرسنل تاکسیرانی همراه مردم شهیدپرور در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند و با آرمان‌های شهدا به تجدید بیعت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه با توجه به محدودیت‌های ترافیکی و اعلام مسیر راهپیمایی روز جمعه به ویژه برای هسته مرکزی تدابیری برای خدمت‌رسانی اندیشیده شده است گفت: خیابان اراک حدفاصل میدان مطهری تا پل حجتیه مسیر راهپیمایی است ولی مسیرهای دیگر باز است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: خطوط تاکسی ون و خطی در پایانه ساحلی، چهار راه بازار، میدان مطهری ابتدای خیابان امام موسی صدر، سه راه بازار و میدان آستانه به استثنای خطوط بلوار بهار و شبستان برقرار است.

وی عنوان کرد: مسیر جایگزین به ویژه برای همشهریانی که از پردیسان قصد تردد دارند مانند بستر رودخانه و صحن جواد الائمه با تعیین 70 دستگاه خودروی ون در نظر گرفته شده است.

عزتی یادآور شد: خدمت‌رسانی از داخل پردیسان از ساعت هشت تا 10 در میادین اصلی و مقابل مساجد صورت می‌گیرد و شهروندان به مسیرهای راهپیمایی منتقل می‌شوند و خطوط اتوبوسرانی نیز مجاور خطوط تاکسی فعالیت دارند.

وی با اشاره به دیگر خطوط تاکسیرانی گفت: بالغ بر 90 دستگاه سواری از ابتدای چهارمردان به میدان پلیس، گلزار شهدا و خیابان آذر سرویس‌دهی  می‌کنند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم عنوان کرد:‌ خطوط جمکران، آستانه به ترمینال و شهر قائم آماده‌باش هستند.

وی با بیان اینکه 600 دستگاه شبکه‌های بیسیم آماده‌باش کامل هستند گفت: تاکسی‌های گردشی به تناوب به مکان‌های مورد نیاز مراجعه می‌کنند. شرکت‌های خصوصی که متولی هستند خودروی گشت و بازرسان آنها به همراه بازرسان سازمان در تقاطع‌ها مستقر هستند تا جایی که محدودیت ترافیکی اجازه می‌دهد نسبت به انتقال مسافران اقدام می‌شود.

عزتی خاطرنشان کرد: میدان جانبازان به طرف میدان رسالت، گلزار شهدا و یزدانشهر خدمت‌رسانی انجام می‌دهد و 80 دستگاه تاکسی خطوط پردیسان برای استقرار در سمت پل بلوار امین در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه هزار دستگاه تاکسی ون، خطوط و گردشگری و 600 دستگاه تاکسی بی‌سیم در روز 22 بهمن فعال هستند گفت:‌ ناوگان تاکسیرانی از ساعت 7:30 آماده‌باش هستند تا مسافران را به هسته مرکزی و میدان مطهری برسانند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار