امام جمعه بدره گفت: جریان های شرق و غرب که با سیطره و سلطه خود اجازه خروج هیچ صدایی را نمی دادند و همه دولت ها نیز مجبور به همصدایی و پیروی از آنها بودند با ظهور و طلوع آفتاب انقلاب اسلامی در هم شکستند و نظام دو قطبی جهانی از بین رفت.
کد خبر: ۳۷۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 10 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بدره اظهار کرد: اگر فقط یک دلیل برای انقلاب اسلامی کفایت کند همان خروج مردم از ظلمات و تاریکی ها به سوی نور و روشنایی است.
 
وی افزود: انقلاب ما انقلاب آب و نان نبود چرا که این امور مادی را می توانستند از رژیم ستم شاهی هم درخواست کنند ولی بنیانگذار فقید انقلاب بارها در پاسخ به تطمیع ها و تهدیدهای مزدوران رژیم طاغوت تاکید می کردند شاه باید برود.
 
خطیب جمعه بدره تاکید کرد: جریان های شرق و غرب که با سیطره و سلطه خود اجازه خروج هیچ صدایی را نمی دادند و همه دولت ها نیز مجبور به همصدایی و پیروی از آنها بودند با ظهور و طلوع آفتاب انقلاب اسلامی در هم شکستند و نظام دو قطبی جهانی از بین رفت.
 
حجت الاسلام زمانی موسوی به برهم خوردن معادلات آمریکا در منطقه با پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: طرح 2 ستونی نیکسون در خلیج فارس برای بهره برداری از اقتصاد و منابع ملت های منطقه و غارت اموال آنان به شکست انجامید.
 
وی شکست هیمنه اسراییل را از دیگر کارکردهای نظام مقدس اسلامی برشمرد و یادآور شد: مشروعیت اسراییل و ترس کشورهای منطقه از وجود آنها امروز درهم شکسته شده و مبارزه با این رژیم جعلی به یکی از برنامه های مهم مردم منطقه تبدیل شده که شکست های متعددی نیز در سال های اخیر بر آنها وارد شده است.
 
خطیب جمعه بدره در مورد مسایل مهم شهرستان هم گفت: رانش زمین در روستای تلخاب باید قبل از بروز هر حادثه دلخراشی از سوی متولیان امر بررسی و برای آن چاره اندیشی شود.
 
وی افزود: عده ای از کارگران سد سیمره بیش از 14 ماه است که حقوق و مزایایی دریافت نکرده اند که دغدغه های زیادی برای خانواده های شان ایجاد شد که لازم است این موضوع سریعا از سوی مسئولان مرتبط مورد رسیدگی قرار گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار