مهندس ابراهیم کریمی در محضر آیت ا.. نورمفیدی:
مهندس ابراهیم کریمی در محضر حضرت آیت ا.. نورمفیدی گفت: تاکیدات ایشان بر وحدت اقوام، استان گلستان را به عنوان یک نماد و نمونه موفق از همزیستی اقوام در کشور شناسانده است.
کد خبر: ۳۷۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ 11 February 2017
 مهندس ابراهیم کریمی در محضر حضرت آیت ا.. نورمفیدی گفت: تاکیدات ایشان بر وحدت اقوام، استان گلستان را به عنوان یک نماد و نمونه موفق از همزیستی اقوام در کشور شناسانده است.

جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور آیت ا.. نورمفیدی نماینده محترم ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، مهندس کریمی مدیر کل میراث فرهنگی و جمعی از مسوولین، صنعت گران، کشاورزان، کارگران، بازاریان و اقوام در مسجد جامع گلشن شهرستان گرگان برگزار شد.

 در این مراسم مهندس ابراهیم کریمی با تبریک ایام دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری و مسوولین خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به پیروزی انقلاب اسلامی ما شاهد احترام به اقوام مختلف بودیم و به ویژه استان گلستان با توجه به تاکیدات حضرت آیت ا.. نورمفیدی مبنی بر وحدت اقوام که خوشبختانه استان گلستان را به عنوان یک نماد و نمونه موفق از همزیستی اقوام در کشور شناسانده است.

 وی با تاکید بر اینکه وجود اقوام گوناگون در استان ظرفیتی برای رشد و توسعه صنایع دستی و گردشگری استان به وجود آورده است خاطر نشان کرد: راه اندازی مراکز تخصصی صنایع دستی اقوام نشان از ظرفیت بالا و توجه ویژه این اداره کل به جایگاه اقوام در استان دارد.

 مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اضافه کرد: یکی از 
برنامه های این اداره کل در راستای بهره مندی از ظرفیت اقوام استان راه اندازی موزه روستایی در مساحتی بالغ بر 800 هکتار است که امیدواریم با تخصیص اعتبار 150 میلیارد ریالی که از سوی جناب آقای دکتر نوبخت معاون رییس جمهور ورییس سازمان برنامه وبودجه کشور به این پروژه تخصیص داد، شاهد افتتاح آن در سال 96 باشیم.

 شایان ذکر است در پایان مراسم با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان و دیگر دستگاهها از اقوام وصنوف تقدیر بعمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار