به گزارش تابناک تبریز، عصر امروز آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در همایش گرامی داشت سالگرد تاسیس کمیته ها به ذکر خاطره ای از دوران پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.
کد خبر: ۳۷۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴ 11 February 2017
به گزارش تابناک تبریز، عصر امروز آیت الله  محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در همایش گرامی داشت سالگرد تاسیس کمیته ها به ذکر خاطره ای از دوران پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.
 
وی در این مراسم گفت : شب 21 بهمن سال 57 بنده در تهران بودم و امامت جماعت یکی از مساجد منطقه 6 تهران را برعهده داشتم. البته در ان موقع از قم ماموریت یافته بودم تا در تهران باشم.
 
شب 21 بهمن ماه مصادف بود با اعلامیه ی تاریخی امام خمینی مبنی بر اینکه باید حکومت نظامی بختیار شکسته شود. همان شب ما در مسجد جمع بودیم و نمازگزاران به  دوسته تقسیم شده بودند . عده ای می گفتند در مسجد بمانیم و بیرون نرویم  چون احتمال خظر می رود  و بعضی دیگر از آنها می گفتند که بریزیم بیرون چون امام دستور داده اند حکوئمت نظامی شکسته شود  و بنده هم با دیدگاه دوم موافق بودم.
 
آیت الله شبستری همچنین افزود: در آن شب به اتفاق خیل عظیمی از جمعیت در آن منطقه تا ساعت 12 شب در خیابانها قدم می زدیم تا حکومت نظامی شکسته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار