از سوی اکیپ‌های راهداری
مدير‌كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوين از بازگشایی محورهای اصلی، فرعی و روستایی در این استان خبر داد و گفت: به یک هزار و 400 خودرو و 51 نفر سرنشین خودروی گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی و به آن‌ها اسکان داده شده است.
کد خبر: ۳۷۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳ 12 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، افشین پیرنون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به بارش سنگین برف در استان قزوین اظهار داشت: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان برای ارائه خدمات به مسافران در در راه‌ماندگان تدابیری اندیشیده و خدمات مطلوبی ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه تردد در گردنه‌های بهرام‌آباد‌(قزوین - الموت‌) و گردنه طالقان با زنجیر‌چرخ امکان‌پذیر است، ادامه داد: 300 نفر از کارکنان راهداری استان قزوین به صورت مستقیم در محورهای مواصلاتی این استان حضور فعال و شبانه‌روزی دارند.

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: راهداران این استان با استفاده از ناوگان ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین و خودروهای سواری کمک‌‌دار در محورهای مواصلاتی آماده ارائه خدمات بوده و به طور شبانه‌روزی و مستمر تلاش می‌کنند تا مشکلی در تردد به وجود نیاید.

پیرنون با اشاره به وجود 24 راهدارخانه در استان قزوین اضافه کرد: 30 اکیپ در این راهدارخانه‌ها عملیات راهداری انجام می‌دهند که از این جمله عملیات می‌توان به ماسه و نمک‌پاشی و برف‌روبی در سطح محورهای مواصلاتی و جاده‌های این استان اشاره کرد.

این مسؤول مطرح کرد: تردد در تمام محورهای استان قزوین جریان دارد و رانندگان با توجه به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی همکاری‌های لازم را با مأموران و اکیپ‌های راهداری انجام دهند تا مشکلی در محورهای مواصلاتی به وجود نیاید.

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از بازگشایی محورهای اصلی، فرعی و روستایی در این استان خبر داد و گفت: به یک هزار و 400 خودرو و 51 نفر سرنشین خودروی گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی و به آن‌ها اسکان داده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار