با اعتبار 5 میلیارد تومانی
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه گفت 50 دستگاه اتوبوس با اعتبار 5 میلیارد تومان در این شهر خریداری می‌شود.
کد خبر: ۳۷۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 14 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، محمدحسن ایرانخواه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از ساخت 150 سایبان ایستگاه‌های اتوبوس در شهر قزوین خبر داد و اظهار داشت: برای ساخت این سایبان‌ها از طراحی جدید استفاده می‌شود.

وی افزود: با طراحی جدید ایستگاه‌ها، خدمات مطلوبی به مردم در برابر بارش برف، باران و نور خورشید ارائه می‌شود تا با مشکلی مواجه نباشند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه بیان کرد: این سازمان در احداث ایستگاه‌های جدید طی سال آینده تلاش می‌کند تا از طرح‌های نو و به روز استفاده کرده و به شهروندان قزوینی خدمات مناسبی ارائه دهد.

ایرانخواه عنوان کرد: در بودجه سال 96 شهرداری قزوین، پنج میلیارد تومان برای خرید 50 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده تا کیفیت ارائه خدمات به شهروندان قزوینی ارتقا یابد.

این مسؤول یادآور شد: 25 دستگاه اتوبوس در خرداد ماه سال 96 راه‌اندازی و مابقی هم در اسفند ماه راه‌اندازی می‌شود.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه با بیان اینکه قزوین نیازمند 500 ایستگاه اتوبوس است، یادآور شد: تاکنون 300 ایستگاه احداث شده و 50 ایستگاه دیگر هم تا پایان سال جاری احداث می‌شود.

ایرانخواه ادامه داد: در سال آینده هم با ساخت 150 ایستگاه اتوبوس در شهر قزوین، نیاز شهروندان قزوینی در این زمینه تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه در سطح این شهر 20 دستگاه اتوبوس گازسوز و 233 دستگاه اتوبوس دیزیلی با سوخت گازوئیل کار می‌کند، تصریح کرد: 38 میلیارد ریال برای تأمین هزینه سوخت این دستگاه‌ها در بودجه 96 شهرداری قزوین پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه با اشاره به اینکه قزوین تنها شهری است که توانسته گازوئیل اضافه را به مسؤولان مربوطه بازگرداند، گفت: این شهر ماهانه یک میلیون لیتر به دولت برگردانده و در مقابل سوخت یورو4 رایگان به شهرداری قزوین ارائه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار