فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اینکه داعشی ها متحجرین احمق هستند، گفت: ریشه داعش به جنگ نهروان و خوارج برمی گردد.
کد خبر: ۳۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 23 May 2015

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اینکه داعشی ها متحجرین احمق هستند، گفت: ریشه داعش به جنگ نهروان و خوارج برمی گردد.

به گزارش مهر، سردار غلامعلی ابوحمزه در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه همدان با تبریک اعیاد شعباینه و روز پاسدار، اظهار داشت: روز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر را نیز گرامی می داریم و امیدواریم راه امام و شهدا را که تبلور و تجلی آن در راهبردهای حکیمانه مقام معظم رهبری است انجام دهیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه راهی که امام حسین(ع) در مسیر کل بشریت قرار داده مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم است، افزود: حرکت ایشان در محرم ۶١ نشانگر این است که آزادیخواهی و مقابله با ظلم و جور باید در برنامه افراد حق طلب باشد.

وی با اشاره به اینکه پاسداران نیز راه و هدف خود را منطبق با هدف امام حسین(ع) قرار دادند، بیان داشت: امروز تجلی یزید زمان، امریکا، صهیونیست، دولت های اروپایی و تعدادی از کشورهای وابسته به استکبار منطقه و برنامه ریزی های اسراییل در منطقه ما است.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه چرا امریکایی ها و صهیونیست ها جنگ نیابتی را علیه ملت های مسلمان ایجاد کردند، اضافه کرد: باید با یک نگاه عمیق پی ببریم چرا امام(ره) امریکا را به عنوان شیطان بزرگ نامگذاری کردند و مقام معظم رهبری در موضوع هسته ای و مذاکرات فرمودند امریکایی ها قابل اعتماد نیستند و تیم مذاکره کننده باید مراقب باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه غربی ها و در راس آن امریکا به جهت توانمندی های رسانه ای اینگونه وانمود میکنند که مشکل با ایران بر سر انرژی هسته ای، رعایت حقوق بشر و غیره است، عنوان داشت: هیچ کدام از این مسائل محور اصلی تقابل غرب با ایران نیست بلکه می خواهند افکار عمومی دنیا را نسبت به ایران فریب دهند.

وی با اشاره به اینکه جنگ بر سر تقابل دو فکر و اندیشه است، ابراز داشت: دو فکر در مقابل هم صف آرایی کردند که یکی اسلام علوی و نبوی و دیگری اسلام رفاه طلبان، طالبان، وهابیت، اسلام داعش و در یک کلام اسلام امریکایی است.

سردار ابوحمزه یادآور شد: غربی ها به دنبال قدرت ثروت و لذت هستند اما در اسلام علوی، افکار امام(ره) و مقام معظم رهبری این اسلام بر عقلانیت، عدالت و معنویت استوار است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه در مقطع تاریخ حساس دنیای نازیسم، کمونیسم و ادیانی مانند یهودیت، بودا و غیره به بن بست رسیدند و الان تقابل دنیا در این دو اندیشه است، اظهار داشت: زیربنای تقابل و جنگ ما جنگ افکار و اندیشه و دو فرهنگ است.

وی با بیان اینکه دشمن همه تلاشش بر این است که به اهداف خود برسد، افزود: در سالهای اخیر چندین جنگ با هدایت امریکا و پشتیبانی عربستان قطر و ترکیه و حمایت برخی کشورها از اسراییل در منطقه راه اندازی شد و این کشورها در همه جنگ ها در لبنان و غزه دچار شکست شدند و امریکایی های بحث داعش را با حمایت برخی کشورها در سال های ٢٠٠۶ و٢٠٠٧ میلادی شکل دادند چرا که دیدند نمی توانند منافع خود را در منطقه غرب آسیا داشته باشند.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه داعشی ها متحجرین احمق هستند، بیان داشت: ریشه آنها به جنگ نهروان و خوارج برمی گردد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه اطلاعات دقیقی داریم که تمام حرکات و سکنات در یمن و بحرین با هدایت امریکا، سیا و موساد است تا منافع خود را حفظ کنند، اضافه کرد: بعد از جنگ هایی که اشاره شد نزدیک چهار سال است سوریه را درگیر جنگ کردند و بعد عراق را و می خواهند منطقه را ناامن کنند.

وی با اشاره به اینکه به آل سعود باید آل سقوط گفت، عنوان داشت: اینها مهره های امریکا هستند و هر زمان که شرایط اقتضا کند ماهیت خود را برمی گردانند.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه آیا هدف سوریه، عراق، بحرین، یمن، لبنان و فلسطین است، گفت: خیر هدف ایران اسلامی است چراکه آنها از ایران اسلامی هراس و وحشت دارند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه ریشه توفیقات انقلاب اسلامی و ایران اسلامی به برکت اسلام نبوی و علوی است، ابراز داشت: بعد از گذشت ١۴٠٠ سال نورانیت اسلام دنیا را فراگرفته است.

سردار ابوحمزه اظهار داشت: محور امامت و ولایت از عوامل موفقیت ایران است چراکه یک اسلام و یک امت داریم و نقطه اتصال این دو امام است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار