با تلاش مأموران کلانتری " جنت" شیراز، دو نفر سارق دستگیر و در بازجویی های انجام شده به 156 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره و تجهیزات برق اعتراف کردند.
کد خبر: ۳۸۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷ 21 February 2017
تابناک فارس به نقل از برنا:جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس اظهارداشت: مأموران کلانتری 31 جنت شیراز با توجه به وقوع چندین فقره سرقت کابل برق و تجهیزات مربوطه در حوزه استحفاظی، مراتب را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ " علی ذوالقدری" ادامه داد: تحقیقات پیرامون این موضوع ادامه داشت تا اینکه مأموران یک انبار را در حوزه استحفاظی شناسایی و بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی افزود: در بازرسی از این انبار 30 عد باطری خودروهای سبک و سنگین، 80 عدد فیوز ساختمان های نیمه کاره، یک هزار کیلوگرم انواع کابل مخابراتی و برق، 200 کیلوگرم سیم مسی، هفت عدد کنتور آب، 20 عدد کولر آبی و تعداد زیادی شیر آلات ساختمانی مسروقه کشف و در این خصوص دو نفر متهم دستگیر شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: متهمان در تحقیقات اولیه به 156 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره و تجهیزات برق اعتراف کردند.
سرهنگ ذوالقدری با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس پیرامون این موضوع و کشف سرقت های احتمالی دیگر از سارقان ادامه دارد، افزود: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار