نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که اقتدار نظام به برکت جانبازان و شهدا است، گفت: جانبازان و شهدا ولی نعمتان ما هستند و وظیفه قدردانی از آنها بر عهده ما است.
کد خبر: ۳۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵ 24 May 2015

به گزارش خبرنگار ما ، آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی عصر امروز در دیدار جانبازان نقی رمیتی و محمدتقی اکبرزاده ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز جانباز گفت: به برکت و استقامت و فداکاری شما جانبازان است که پرچم اسلام بر افراشته و استوار است، امید است روحیه استقامت و پایداری و ایثار در عموم مردم و جوانان حاصل شود.

وی با بیان اینکه تمسک به سیره حضرت ابوالفضل العباس مایه عاقبت به خیری است، ادامه داد: عمده مسأله در زندگی عاقبت به خیری است، در طول تاریخ از صحابه پیامبر(ص) کسانی بودند که عاقبتشان به خیر نشد.

آیت الله مجتهد شبستری ضمن بیان این مطلب که جانبازان ما در ولایت مداری و وفاداری متمسک به سیره حضرت ابوالفضل(ع) هستند، ابراز داشت: ولایت مداری و وفاداری حضرت ابوالفضل العباس در دو مقطع نمایان گشت، یکی در آن زمان که به ایشان و برادرانشان امان نامه ارسال کردند و دیگری در نوشیدن آب از رود فرات بود.

وی ضمن بیان این مطلب که جانبازان و شهدا ولی نعمتان ما هستند و وظیفه قدردانی از ایشان بر عهده ما است، بیان کرد: از شما جانبازان عزیز می توان عطر دفاع مقدس را استشمام کرد، به برکت شما عزیزان است که نظام اسلامی دارای ثبات و اقتدار است.

جانباز و رزمنده دفاع مقدس محمد تقی اکبرزاده ضمن عرض تبریک و خوش آمدی گوئی، گفت: خواسته ما از خداوند این است که در این مسیر رفیق نیمه راه نباشیم و آنچان که به امر امام(ره) فریاد لبیک سر دادیم تحت فرمان امام خامنه ای باشیم.

وی با اشاره بیه اینکه سفارش شهدا دائم ولایت مداری بود، ادامه داد: عرصه تاریخ صحنه زاویه برخی از مسیر حق و ولایت است، از خداوند خواستار بصیرت و توفیق تمسک به سیره حضرت ابوالفضل(ع) هستیم تا خنجر از پشت به رهبر انقلاب نزنیم و در محضر شهدا رو سیاه و خجل نباشیم.

جانباز و رزمنده دفاع مقدس نقی رمیتی ضمن آرزوی توفیق و طول عمر برای رهبر انقلاب امام خامنه ای و عرض تبریک و خوش آمد گویی، گفت: شیاطین انس بدتر از شیاطین جن هستند و امروز عربستان و آل سعود و گرو‌ه‌های تکفیری و داعش مصداق شیاطین انس هستند و ادعای اسلام از سوی آن ها شرم است.

وی ادامه داد: امروز نیز ما در عرصه نبرد با دشمن و کفار آماده و حاضر به جانفشانی در رکاب امام خامنه ای هستیم و اگر خدائی نکرده جنگی اتفاق بیافتد و دشمن فکر تعرض به این مرز و بوم کند باز در میدان های نبرد حضور خواهیم داشت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار