مسئول کمیته آموزش و استعداد یابی فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران گفت: هدف ازبرگزاری این کارگاه مروری براطلاعات گذشته فنی و بروز رسانی دانش مربیان با تازه های دنیای ژیمناستیک است که این آموزش های نقش بسزایی در ارتقا مربیان دارد.
کد خبر: ۳۸۴۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰ 26 February 2017

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، شاهرخ نور اظهار داشت: هر مربی با شرکت در دوره های آموزشی  در طول سه سال و کسب ۷۵ امتیاز به درجه بالاتری از مربیگری ارتقاء می یابد که یک دوره کارگاه مربیگری ژیمناستیک در سالن شهید هاشمی مجموعه فرهنگی ورزشی آزادی برگزارشد.

وی خاطر نشان کرد:کارگاه آموزش مربیگری ژیمناستیک در راستای آیین نامه دوره های کوتاه مدت مربیگری وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود که ارتقای در جه مربیان از درجه ۳به ۲ باحضور هشتاد نفر از مربیان در دو بخش آقایان و بانوان انجام شد.

قهرمان سابق تیم ملی  اظهار داشت: از اهداف این کارگاه مروری براطلاعات گذشته فنی و بروز رسانی  دانش مربیان  با تازه های دنیای ژیمناستیک برای ارتقای مربیان درجه سه  است.

وی با بیان اینکه هماهنگی سطح آموزش های عملی و تئوری برای مربیان ضروری است، افزود: رفع اشکلات تمرینی، خلاو بدعت های آموزشی به صورت کاربردی برای آشنایی مربیان با طرح درس و ارتقا درجه آنان جزو اهداف ما است.

سرمربی تبم ملی ایران در مسابقات جهانی قطر تصریح کرد:  آموزش اصول گرم -سرد کردن، رعایت اصول تمرین متناسب با ویژگی رشد سنی، برنامه ریزی برای تمرین، ماکروسیل و.... به صورت کاربردی در یادگیری مربیان اثر بخش است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار